Είστε εδώ

F1

Mercedes: Ετοιμάζουν νέο κινητήρα οι Γερμανοί

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί η Mercedes να έχει κυριαρχήσει ολοκληρωτικά τα τελευταία πέντε χρόνια τόσο στα πρωταθλήματα κατασκευαστών όσο και σε εκείνα των οδηγών όμως στη γερμανική ομάδα δεν εφησυχάζουν.

Γι΄ αυτό φέτος ετοιμάζονται να παρουσιάσουν έναν εντελώς νέο κινητήρα. Από το 2014 που ξεκίνησε η χρήση των υβριδικών συνόλων 1.6 λίτρων φάνηκε ότι εκείνο της Mercedes ήταν πολύ πιο εξελιγμένο και τώρα με την πλήρη ανανέωσή του οι Γερμανοί θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν την πρωτοκαθεδρία τους.

Σύμφωνα με τον Άντι Κάουελ, υπεύθυνο κινητήρων στη Mercedes, ο νέος κινητήρας έχει δεχτεί αλλαγές σε όλη τη διάταξη ψύξης από τις οποίες αναμένονται οφέλη τόσο σε αεροδυναμικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο απόδοσης. Ακόμα, έχουν γίνει επεμβάσεις στον στροφαλοφόρο και στο θάλαμο καύση ώστε να γίνεται πιο αποδοτικά η μετατροπή της χημικής ενέργειας του καυσίμου σε κινητική, ενώ έχει βελτιωθεί και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Ένας άλλος τομέας στον οποίο παρενέβησαν είναι η συνεργασία μεταξύ διαφορετικών τμημάτων και συγκεκριμένα ανάμεσα στο τούρμπο, την MGU-H (μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας), το inverter, τα “κελιά” της μπαταρίας και την MGU-K (μονάδα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας).

Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε η W09 ήταν ότι σε αρκετούς αγώνες δε διαχειριζόταν σωστά τα ελαστικά καθώς, άλλοτε τα ζέσταινε περισσότερο από το επιθυμητό και άλλοτε λιγότερο. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον, πιστεύει ότι θα αποτελέσει παρελθόν το 2019 λόγω των αλλαγών στην αεροδυναμική και στις αναρτήσεις.

Λίγες μέρες έμειναν μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου που θα ξεκινήσουν οι πρώτες χειμερινές δοκιμές της χρονιάς στην πίστα της Βαρκελώνης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.