![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/2/16/photon28023f74248.jpg?itok=lXCOoXiy)
Μπορεί η Mercedes να έχει κυριαρχήσει ολοκληρωτικά τα τελευταία πέντε χρόνια τόσο στα πρωταθλήματα κατασκευαστών όσο και σε εκείνα των οδηγών όμως στη γερμανική ομάδα δεν εφησυχάζουν.
Γι΄ αυτό φέτος ετοιμάζονται να παρουσιάσουν έναν εντελώς νέο κινητήρα. Από το 2014 που ξεκίνησε η χρήση των υβριδικών συνόλων 1.6 λίτρων φάνηκε ότι εκείνο της Mercedes ήταν πολύ πιο εξελιγμένο και τώρα με την πλήρη ανανέωσή του οι Γερμανοί θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν την πρωτοκαθεδρία τους.
Σύμφωνα με τον Άντι Κάουελ, υπεύθυνο κινητήρων στη Mercedes, ο νέος κινητήρας έχει δεχτεί αλλαγές σε όλη τη διάταξη ψύξης από τις οποίες αναμένονται οφέλη τόσο σε αεροδυναμικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο απόδοσης. Ακόμα, έχουν γίνει επεμβάσεις στον στροφαλοφόρο και στο θάλαμο καύση ώστε να γίνεται πιο αποδοτικά η μετατροπή της χημικής ενέργειας του καυσίμου σε κινητική, ενώ έχει βελτιωθεί και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ένας άλλος τομέας στον οποίο παρενέβησαν είναι η συνεργασία μεταξύ διαφορετικών τμημάτων και συγκεκριμένα ανάμεσα στο τούρμπο, την MGU-H (μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας), το inverter, τα “κελιά” της μπαταρίας και την MGU-K (μονάδα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας).
Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε η W09 ήταν ότι σε αρκετούς αγώνες δε διαχειριζόταν σωστά τα ελαστικά καθώς, άλλοτε τα ζέσταινε περισσότερο από το επιθυμητό και άλλοτε λιγότερο. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον, πιστεύει ότι θα αποτελέσει παρελθόν το 2019 λόγω των αλλαγών στην αεροδυναμική και στις αναρτήσεις.
Λίγες μέρες έμειναν μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου που θα ξεκινήσουν οι πρώτες χειμερινές δοκιμές της χρονιάς στην πίστα της Βαρκελώνης.