Είστε εδώ

F1

Μαξ Φερστάπεν: "Δε θέλω στην κοινωνική εργασία να μοιάζω με ηλίθιο"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι κατά τη  διάρκεια των δύο ημερών που θα εκτελέσει κοινωνική εργασία δεν έχει σκοπό να αποδεχτεί κάτι που θα τον κάνει να φαίνεται σαν ηλίθιος.

Ο Ολλανδός οδηγός μετά το Γκραν Πρι Βραζιλίας συνελήφθη από τον τηλεοπτικό φακό να επιτίθεται στον Εστεμπάν Οκόν στο χώρο που πηγαίνουν οι οδηγοί για ζύγισμα επειδή είχε χάσει τη νίκη λόγω της επαφής που είχαν μεταξύ τους.

Η FIA εξέτασε το συμβάν και όρισε ως τιμωρία στον Ολλανδό οδηγό να κάνει δύο ημέρες κοινωνική εργασία. Σε δηλώσεις σχετικά με το ζήτημα στο πλαίσιο του Γκραν Πρι στο Αμπού Ντάμπι ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, είπε ότι ο Φερστάπεν θα μπορούσε να εκτελέσει αυτές τις δύο ημέρες πηγαίνοντας ως αγωνοδίκης σε κάποια πιο μικρή κατηγορία αγώνων.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ, επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, αλλά και ο ίδιος ο Φερστάπεν αστειεύτηκαν σε δηλώσεις τους. Ο Ο Χόρνερ είπε ότι ο Φερστάπεν θα μπορούσε για δύο μέρες να φτιάχνει τσάι για τον Τοντ ενώ ο ίδιος ο οδηγός είπε ότι νιώθει ανακουφισμένος που δεν είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει το γκαλά της Formula 1 αφού δεν είναι στους τρεις πρώτους του πρωταθλήματος ωστόσο δε θα είχε πρόβλημα να είναι αυτή η τιμωρία του.

Συνεχίζοντας σε πιο σοβαρό ύφος ο Μαξ είπε ότι θα προτιμούσε η κοινωνική εργασία που θα του επιβληθεί να είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας καθώς δε θέλει να δείχνει σαν ηλίθιος. Κλείνοντας, είπε ότι κατά τη γνώμη του η τιμωρία αυτή είναι ήδη αρκετά βαριά οπότε πρότεινε να βρεθεί κάτι που θα τον βολεύει και τον ίδιο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.