Είστε εδώ

F1

Liberty Media: Σημαντική πρόταση για την αύξηση του ανταγωνισμού

του Σωτήριου Χάλλα

Η διοργανώτρια αρχή της Formula 1, Liberty Media,  έχει καταλάβει ότι η έλλειψη ανταγωνισμού και η επικράτηση τριών ομάδων είναι το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί στο άθλημα και γι’ αυτό το λόγο αποφάσισε να αναλάβει δράση για να διορθώσει την κατάσταση.

Οι τρεις ομάδες που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή είναι οι Mercedes, Ferrari και Red Bull. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από το 2013 καμία άλλη ομάδα δεν έχει καταφέρει να κερδίσει αγώνα.

Η πιο σημαντική από τις προτάσεις που έχουν κάνει οι διοργανωτές είναι να επιβληθεί όριο στα χρήματα που θα μπορούν να ξοδεύουν κάθε χρόνο οι ομάδες με τον πήχη να ορίζεται στα 150 εκατομμύρια δολάρια (122.8 εκατομμύρια ευρώ). Αυτή η πρόταση έχει γίνει δεκτή με ενθουσιασμό από τις μικρότερες ομάδες καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να πλησιάσουν τις μεγαλύτερες.

Ωστόσο, οι τρεις μεγάλες ομάδες δε θέλουν να το δεχτούν καθώς με αυτόν τον τρόπο χάνουν το πλεονέκτημά τους έναντι των υπολοίπων ομάδων του grid αφού οι ίδιες είναι ικανές να ξοδεύουν πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια (245.6 εκατομμύρια ευρώ) ανά έτος την ώρα που οι περισσότερες από τις μικρότερες ομάδες δε φτάνουν ούτε τα 100 εκατομμύρια δολάρια (81.88 εκατομμύρια ευρώ).

Μια εναλλακτική λύση για να μειωθούν τα κόστη είναι η τυποποίηση κάποιων εξαρτημάτων και η χρήση τους από όλες τις ομάδες όμως αυτό φέρνει περισσότερο σε IndyCar και μάλλον οι άνθρωποι της F1 δε θέλουν να μπουν σε αυτή τη λογική.

Η εικόνα είναι από το βάθρο του Γκραν Πρι της Κίνας και είναι ενδεικτική του ποιες είναι οι τρεις ομάδες που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στη Formula 1.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.