![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/28/photon28373f75344.jpg?itok=-chWtFNg)
Πριν λίγες μέρες η Liberty Media κάλεσε στα γραφεία της στο Λονδίνο τους επικεφαλής των 10 ομάδων της Formula 1 για να συζητήσουν επάνω στους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2021 και μετά.
Σε αυτή τη συνάντηση δεν πάρθηκε κάποια οριστική απόφαση, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα μεγάλα και σημαντικά θέματα, κάτι που πρέπει να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα αφού οι ημερομηνίες πιέζουν. Συγκεκριμένα, οι κανονισμοί αναφέρουν ότι οι όποιες αλλαγές πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί, το αργότερο, 18 μήνες πριν την εφαρμογή τους, δηλαδή μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Η αμερικανική εταιρεία που διαχειρίζεται τη Formula 1 ζήτησε το περιεχόμενο των συζητήσεων να παραμείνει κρυφό όμως υπήρξαν κάποιες μικρές διαρροές. Σύμφωνα με αυτές, οι οδηγοί θα μπορούν να μένουν κολλημένοι πίσω από κάποιον αντίπαλό τους πολύ πιο εύκολα και για περισσότερη ώρα αφού η κάθετη δύναμη που θα χάνουν θα περιορίζεται στο 20%, σε αντίθεση με το 50% που είναι φέτος και το 80% που ήταν μέχρι πέρυσι.
Αυτό οφείλεται κυρίως στην υιοθέτηση νέας εμπρός αεροτομής η οποία συνδέεται σε μεγαλύτερο βαθμό με το ρύγχος, στην κατάργηση των bargeboards και τη χρήση πατώματος με δύο κανάλια αέρα που θα εκμεταλλεύεται το φαινόμενο ground effect.
Ωστόσο, τα ήδη βαριά μονοθέσια θα βαρύνουν ακόμα περισσότερο λόγω του ότι κάποια εξαρτήματα θα γίνουν κοινά για όλες τις ομάδες.