Είστε εδώ

F1

Liberty Media: Διαρροή πληροφοριών για τα μονοθέσια του 2021

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν λίγες μέρες η Liberty Media κάλεσε στα γραφεία της στο Λονδίνο τους επικεφαλής των 10 ομάδων της Formula 1 για να συζητήσουν επάνω στους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2021 και μετά.

Σε αυτή τη συνάντηση δεν πάρθηκε κάποια οριστική απόφαση, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα μεγάλα και σημαντικά θέματα, κάτι που πρέπει να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα αφού οι ημερομηνίες πιέζουν. Συγκεκριμένα, οι κανονισμοί αναφέρουν ότι οι όποιες αλλαγές πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί, το αργότερο, 18 μήνες πριν την εφαρμογή τους, δηλαδή μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Η αμερικανική εταιρεία που διαχειρίζεται τη Formula 1 ζήτησε το περιεχόμενο των συζητήσεων να παραμείνει κρυφό όμως υπήρξαν κάποιες μικρές διαρροές. Σύμφωνα με αυτές, οι οδηγοί θα μπορούν να μένουν κολλημένοι πίσω από κάποιον αντίπαλό τους πολύ πιο εύκολα και για περισσότερη ώρα αφού η κάθετη δύναμη που θα χάνουν θα περιορίζεται στο 20%, σε αντίθεση με το 50% που είναι φέτος και το 80% που ήταν μέχρι πέρυσι.

Αυτό οφείλεται κυρίως στην υιοθέτηση νέας εμπρός αεροτομής η οποία συνδέεται σε μεγαλύτερο βαθμό με το ρύγχος, στην κατάργηση των bargeboards και τη χρήση πατώματος με δύο κανάλια αέρα που θα εκμεταλλεύεται το φαινόμενο ground effect.

Ωστόσο, τα ήδη βαριά μονοθέσια θα βαρύνουν ακόμα περισσότερο λόγω του ότι κάποια εξαρτήματα θα γίνουν κοινά για όλες τις ομάδες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.