![Κίμι Ραϊκόνεν Οι V6 πλέον μοιάζουν με τους V8](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/8/photon28468f75600.jpg?itok=NCzL3dU6)
Όταν η Formula 1 έκανε τη μετάβαση από τους V8 ατμοσφαιρικούς κινητήρες στους υβριδικούς V6 το 2014, ήταν μία πολύ μεγάλη αλλαγή για τις ομάδες, τους θεατές αλλά και τους ίδιους τους οδηγούς.
Βέβαια τα μονοθέσια είχαν ηλεκτροκινητήρες και πριν το 2014 όμως χρησιμοποιούνταν μόνο για λίγα δευτερόλεπτα μέσα στο γύρο και η ισχύς τους ήταν πολύ μικρότερη, ενώ λειτουργούσαν επικουρικά μόνο όταν το ήθελε ο οδηγός σε αντίθεση με τα V6 σύνολα που ο ηλεκτρικός κινητήρας αποτελεί βασικό τμήμα του υβριδικού συνόλου.
Σε αυτούς τους κινητήρες σημαντικό μερίδιο της ισχύος οφείλεται στο ηλεκτρικό τμήμα ενώ διαθέτουν και τούρμπο. Αυτά τα δύο στοιχεία έκαναν τα συγκεκριμένα μοτέρ να έχουν πολύ μεγάλη ροπή η οποία αποδιδόταν απότομα οπότε όλοι οι οδηγοί έπρεπε να αλλάξουν το οδηγικό στυλ τους.
Ωστόσο, ο Κίμι Ραϊκόνεν δήλωσε πρόσφατα ότι με την πρόοδο και την εξέλιξη που υπάρχει τα πέντε χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από την εισαγωγή αυτών των συνόλων, πλέον η οδήγηση έχει γίνει σχεδόν ίδια με εκείνη της εποχής που χρησιμοποιούνταν οι V8 καθώς από τον οδηγό απαιτούνται σχεδόν τα ίδια πράγματα.
Ο Φινλανδός παραδέχτηκε ότι ο ήχος είναι διαφορετικός αλλά επεσήμανε ότι σε οδηγικό επίπεδο τα αυτοκίνητα είναι ίδια.