Είστε εδώ

F1

Κίμι Ραϊκόνεν: Οι V6 πλέον μοιάζουν με τους V8

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν η Formula 1 έκανε τη μετάβαση από τους V8 ατμοσφαιρικούς κινητήρες στους υβριδικούς V6 το 2014, ήταν μία πολύ μεγάλη αλλαγή για τις ομάδες, τους θεατές αλλά και τους ίδιους τους οδηγούς.

Βέβαια τα μονοθέσια είχαν ηλεκτροκινητήρες και πριν το 2014 όμως χρησιμοποιούνταν μόνο για λίγα δευτερόλεπτα μέσα στο γύρο και η ισχύς τους ήταν πολύ μικρότερη, ενώ λειτουργούσαν επικουρικά μόνο όταν το ήθελε ο οδηγός σε αντίθεση με τα V6 σύνολα που ο ηλεκτρικός κινητήρας αποτελεί βασικό τμήμα του υβριδικού συνόλου.

Σε αυτούς τους κινητήρες σημαντικό μερίδιο της ισχύος οφείλεται στο ηλεκτρικό τμήμα ενώ διαθέτουν και τούρμπο. Αυτά τα δύο στοιχεία έκαναν τα συγκεκριμένα μοτέρ να έχουν πολύ μεγάλη ροπή η οποία αποδιδόταν απότομα οπότε όλοι οι οδηγοί έπρεπε να αλλάξουν το οδηγικό στυλ τους.

Ωστόσο, ο Κίμι Ραϊκόνεν δήλωσε πρόσφατα ότι με την πρόοδο και την εξέλιξη που υπάρχει τα πέντε χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από την εισαγωγή αυτών των συνόλων, πλέον η οδήγηση έχει γίνει σχεδόν ίδια με εκείνη της εποχής που χρησιμοποιούνταν οι V8 καθώς από τον οδηγό απαιτούνται σχεδόν τα ίδια πράγματα.

Ο Φινλανδός παραδέχτηκε ότι ο ήχος είναι διαφορετικός αλλά επεσήμανε ότι σε οδηγικό επίπεδο τα αυτοκίνητα είναι ίδια.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.