Είστε εδώ

F1

Honda: Θα "κυνηγήσει Mercedes και Ferrari το 2019

του Σωτήριου Χάλλα

Η Honda από το 2015 που επανήλθε ως προμηθευτής κινητήρων στη Formula 1 βρισκόταν πάντα στην τελευταία θέση όμως μετά την πρόοδο που σημείωσε το 2018 με την Toro Rosso εκφράζει ανοιχτά την αισιοδοξία της για το μέλλον.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους Ιάπωνες το 2019 πιστεύουν ότι θα ξεκινήσουν τη χρονιά από την τρίτη θέση ξεπερνώντας τη Renault και ελπίζουν ότι κατά τη διάρκεια της χρονιάς η απόδοση της υβριδικής τους μηχανής θα φτάσει εκείνη των προτοπόρων Ferrari και Mercedes.

Βέβαια, εκτός από την απόδοση η Honda αντιμετώπιζε τα προηγούμενα χρόνια και προβλήματα αξιοπιστίας, τομέας στον οποίο επίσης πιστεύει ότι έχει σημειωθεί πρόοδος. Ωστόσο οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας παραδέχονται ότι τα προβλήματα σε αυτόν τον τομέα δεν έχουν εξαλειφθεί εντελώς και ότι μέσα στη χρονιά σίγουρα θα υπάρξουν κάποιες αστοχίες, κάτι που έχει αναφέρει και η Red Bull.

Η Honda επισημαίνει ότι οι αλλαγές κινητήρα θα προσπαθήσει να γίνονται μόνο όταν θα υπάρχουν πραγματικά οφέλη σε απόδοση και αξιοπιστία καθώς πιστεύει ότι ο κινητήρας που χρησιμοποίησε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Αμπού Ντάμπι έχει ακόμα μεγάλα περιθώρια εξέλιξης.

Με τις πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης θα φανεί ως ένα βαθμό σε τι επίπεδο βρίσκεται η κάθε εταιρεία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.