Είστε εδώ

F1

Χειμερινές δοκιμές: Πρωτιά για Φέτελ και Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Τελευταία μέρα των χειμερινών δοκιμών σήμερα και ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη Ferrari βρήκαν τον τρόπο να ανέβουν στην κορυφή των χρόνων όσον αφορά το πρωινό σκέλος.

Μάλιστα, ο Γερμανός με το 1:16.221 που πέτυχε, κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο που έχει κάνει όλες τις ημέρες η Ferrari, βελτιώνοντας εκείνον του team mate του, Σαρλ Λεκλέρκ, κατά ένα εκατοστό.

Πίσω του σε μικρή απόσταση βρέθηκε ο Βάλτερι Μπότας ο οποίος έκανε 1:16.561, σε μία από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου η Mercedes έδειξε να πιέζει κάπως το μονοθέσιο αφού αυτός ο χρόνος είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από οποιονδήποτε έχει κάνει η γερμανική ομάδα τις προηγούμενες ημέρες.

Κάτω από το 1:17 έμειναν και άλλοι δύο οδηγοί. Πρόκειται για τον Ντάνιιλ Κβίατ ο οποίος έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο και τον Κάρλος Σάινθ που έκανε τον τέταρτο.

Ακόμα ένας πιλότος που έκανε τον καλύτερο χρόνο των δοκιμών για την ομάδα του είναι ο Ρομέν Γκροζάν ο οποίος πέτυχε να γυρίσει την πίστα σε 1:17.076. Η μοναδική κόκκινη σημαία προκλήθηκε όταν ο Κίμι Ραϊκόνεν έμεινε στην τρίτη στροφή λίγο πριν τελειώσει έτσι κι αλλιώς η διαδικασία για μεσημέρι.

Όσον αφορά τη Red Bull, οι μηχανικοί της ομάδας κατάφεραν να επιδιορθώσουν πλήρως το μονοθέσιο που είχε υποστεί εκτεταμένες ζημιές μετά την έξοδο που είχε χτες ο Γκασλί, όμως ο Μαξ Φερστάπεν περιορίστηκε στο να κάνει μόλις 29 γύρους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.