Είστε εδώ

F1

Χειμερινές δοκιμές: Κυρίαρχος Λεκλέρκ στο πρώτο σκέλος

του Σωτήριου Χάλλα

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Μάλιστα, ο νεαρός Μονεγάσκος έφτασε πολύ κοντά στο χρόνο που έκανε ο Φέτελ τη Δευτέρα πετυχαίνοντας 1:18.247 (ο χρόνος του Γερμανού ήταν 1:18.161).

Εκτός από τη θέση του Λεκλέρκ, στη Scuderia πρέπει να είναι ευχαριστημένοι και για έναν ακόμα λόγο. Η Haas του Μάγκνουσεν και η Alfa Romeo του Τζιοβινάτσι  βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα, με τη διαφορά από την κορυφή να είναι 0.987 και 1.065. Αυτό σημαίνει ότι η κορυφή ανήκε εξ ολοκλήρου σε μονοθέσια που “φοράνε” κινητήρα των Ιταλών.

Χαρακτηριστικό της δεύτερης μέρας είναι ότι όσες ομάδες διαθέτουν κάποια μεταγραφή ή κάποιον rookie στις τάξεις τους επέλεξαν να τον χρησιμοποιήσουν σήμερα. Επίσης, οι διαφορές μεταξύ των οδηγών ήταν πολύ πιο μικρές.

Όσον αφορά του υπόλοιπους συνδυασμούς, τέταρτος κατετάγη ο Λάντο Νόρις με McLaren (+1.242), στην πέμπτη θέση συναντάμε τη Red Bull του Πιερ Γκασλί (+1.567), έκτος είναι ο Ρικιάρντο με Renault (+1.639), ο Χάμιλτον με τη Mercedes βρέθηκαν στην έβδομη θέση (+1.681), όγδοος είναι ο Αλεξάντερ Άλμπον της Toro Rosso (+1.799) και στην ένατη θέση βρίσκουμε τον Λανς Στρολ της Racing Point (+2.186).

Η Williams και πάλι δεν έκανε χρόνο αφού υπάρχουν προβλήματα στην παραγωγή κάποιων εξαρτημάτων, ενώ είναι αμφίβολο αν θα τη δούμε αύριο στην πίστα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.