![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/28/photon24703f64530.jpg?itok=5f5LI1uK)
Η Haas στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας μπορεί να έκανε παιδαριώδη λάθη τα οποία κατέστρεψαν τον αγώνα της αφού αναγκάστηκε να αποσύρει και τα δύο της μονοθέσια όμως μέχρι τη στιγμή που συνέβη αυτό είχε κερδίσει τις εντυπώσεις καθώς είχε δείξει ότι έχει απίστευτη, για τα οικονομικά δεδομένα της, απόδοση.
Αυτή η απόδοση, σε συνδυασμό με τη χρονική στιγμή στην οποία προέκυψαν τα λάθη τα οποία οδήγησαν στη νίκη του Φέτελ έκαναν τη Force India και τη McLaren να ζητήσουν να εξεταστεί η συνεργασία μεταξύ της αμερικάνικης ομάδας και της Ferrari και κατά πόσον υπάρχει παράνομη ανταλλαγή τεχνογνωσίας από τους Ιταλούς προς τους Αμερικάνους.
Είναι γνωστό ότι η Haas προμηθεύεται κινητήρες από τη Ferrari και ότι υπάρχει στενή συνεργασία μεταξύ των δύο ομάδων όμως υπάρχουν κανόνες θεσπισμένοι από τη FIA οι οποίοι έχουν ως στόχο η κάθε ομάδα να δουλεύει μόνη της πάνω στο μονοθέσιό της και όχι να παίρνει έτοιμες ιδέες από το μονοθέσιο κάποιας συνεργαζόμενης ομάδας.
Αυτό που ζητάνε οι Force India και McLaren είναι να εξεταστεί κατά πόσον αυτοί οι κανόνες τηρούνται ή μήπως η απόδοση της Haas οφείλεται σε τεχνογνωσία που απέκτησε από τη Ferrari.
Ο Αλόνσο χαρακτήρισε το μονοθέσιο της Haas ως ρέπλικα εκείνου της Ferrari αλλά ο Γκροζάν είπε ότι από τη στιγμή που οι δύο ομάδες χρησιμοποιούν την ίδια εμπρός ανάρτηση (κάτι που επιτρέπεται από τους κανονισμούς) είναι λογικό οι αεροδυναμιστές των δύο ομάδων να ακολούθησαν παρόμοιους δρόμους αφού η εμπρός ανάρτηση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το πώς θα κινηθεί ο αέρας περνώντας πάνω από το υπόλοιπο μονοθέσιο.
Ο Ρος Μπρον δήλωσε πάνω στο θέμα ότι δεν έχει στοιχεία για παραβίαση των κανονισμών και ότι όλοι γνωρίζουν για τη στενή συνεργασία μεταξύ των δύο ομάδων απλά πρέπει να εξασφαλιστεί ότι δε θα γίνει “πολύ στενή”.