Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ουγγαρίας - Κατατακτήριες: Τέλειος γύρος και πρώτη pole για Φερστάπεν

του Σωτήριου Χάλλα

Οι σημερινές κατατακτήριες ανήκουν σε δύο οδηγούς. Στον Μαξ Φερστάπεν που πήρε την πρώτη του pole position και στον Τζορτζ Ράσελ ο οποίος έδειξε ότι η Williams έχει βελτιωθεί σημαντικά και έφτασε μια ανάσα από το να περάσει για πρώτη φορά φέτος στο Q2.

Στο Q1 πρωταγωνιστές ήταν ο Ράσελ, ο οποίος φάνηκε προς στιγμήν ότι θα καταφέρει να βάλει τη Williams στο Q2 για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα, αφού κάποια στιγμή βρέθηκε να είναι ένατος, όμως στο τέλος έκανε τον 16ο καλύτερο χρόνο και ο Μάγκνουσεν, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί στην τέταρτη θέση. Η διαδικασία κύλησε χωρίς απρόοπτα σχεδόν για όλους, με εξαίρεση τον Λεκλέρκ ο οποίος είχε μία έξοδο στην τελευταία στροφή, χτυπώντας το πίσω μέρος της SF90 και για τον Ρικιάρντο, ο οποίος στο ξεκίνημα της τελευταίας του προσπάθειας έμπλεξε με τον Πέρεθ, κάτι το οποίο οδήγησε τον Αυστραλό σε πολύ κακή επίδοση. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Ράσελ, Πέρεθ, Ρικιάρντο, Στρολ και Κούμπιτσα.

Το Q2 είχε λιγότερη δράση και απρόοπτα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Mclaren δείχνει να έχει παγιωθεί στην πρώτη θέση μεταξύ των ομάδων του midfield καθώς οι οδηγοί τη κατάφεραν να φέρουν το βρετανικό μονοθέσιο στις θέσεις έξι και εφτά. Από την άλλη, αρνητική έκπληξη ήταν ο Μάγκνουσεν ο οποίος από την τέταρτη θέση του Q1, βρέθηκε στη 15η. Εν τέλει, εκτός δεκάδας έμειναν οι Χούλκενμπεργκ, Άλμπον, Κβίατ, Τζιοβινάτσι και Μάγκνουσεν.

Το Q3 επεφύλασσε για τον Φερστάπεν την πρώτη του pole position αφού μέχρι τώρα είχε κερδίσει εφτά φορές χωρίς να έχει εκκινήσει ποτέ από την πρώτη θέση. Μάλιστα, αυτό το κατάφερε σπάζοντας το ρεκόρ πίστας δύο φορές και κάνοντας χρόνο 1:14.572 (ο προηγούμενος ταχύτερος γύρος ήταν 1:16.276 και το είχε κάνει ο Φέτελ το 2017). Ένα ωραίο στατιστικό είναι ότι ο Φερστάπεν είναι ο 100ος διαφορετικός πιλότος που παίρνει pole position.

Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν οι δύο Mercedes, με τον Μπότας να πλασάρεται μπροστά από τον Χάμιλτον. Από την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα, θα ξεκινήσουν οι Λεκλέρκ και Φέτελ, με το Γκασλί να κλείνει την εξάδα οδηγών των τριών ισχυρών ομάδων. Ξεκάθαρα στην τέταρτη θέση η McLaren με τους Νόρις και Σάινθ να καταλαμβάνουν τις θέσεις εφτά και οχτώ, ενώ Γκροζάν και Ραϊκόνεν έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Η εκκίνηση του αγώνα έχει προγραμματιστεί για τις 16:10 ώρα Ελλάδας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.