Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ουγγαρίας - FP3: Έντονη μάχη - επικράτησε και πάλι ο Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν και ο πάλι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα Hungaroring όπου γίνεται το Γκραν Πρι Ουγγαρίας, κάνοντας στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών χρόνο 1:16.084.

Στην αρχή της διαδικασίας υπήρχε πρόβλημα με τη στροφή 4 αφού νωρίτερα είχε γίνει αγώνας της Formula 2 και σε εκείνο το σημείο είχε σκάσει ένας κινητήρας, αφήνοντας λάδια στο οδόστρωμα. Τα συνεργεία της πίστας έριξαν την ειδική σκόνη όμως αυτό καθυστέρησε την έναρξη της διαδικασίας κατά 10 λεπτά και όταν μπήκαν οι πρώτοι οδηγοί, σε εκείνο το σημείο υπήρχε ακόμα ένα παχύ στρώμα σκόνης.

Αξιοσημείωτο αυτής της περιόδου είναι ότι στην κορυφή έγινε σφαγή αφού οι διαφορές μεταξύ των πέντε πρώτων οδηγών είναι πολύ μικρές. Συγκεκριμένα, η διαφορά από τον Χάμιλτον για τον Φερστάπεν που ήταν δεύτερος και τον Φέτελ που ήταν τρίτος περιορίστηκε στα 0.013 και 0.082 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, με τους Μπότας και Λεκλέρκ να απέχουν 0.271 και 0.308 δευτερόλεπτα.

Από εκεί και πίσω οι διαφορές ήταν πιο μεγάλες με τον Γκασλί να παίρνει την έκτη θέση και τον Λάντο Νόρις να πλασάρεται στην έβδομη, παίρνοντας τον άτυπο τίτλο του best of thw rest. Ο Ραϊκόνεν κατετάγη όγδοος με την έτερη McLaren του Σάινθ στην ένατη θέση. Ο Μάγκνουσεν ήταν εκείνος που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.

Η συνέχεια θα δοθεί στις 16:00, ώρα Ελλάδας, με τις κατατακτήριες για το Γκραν Πρι Ουγγαρίας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.