![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/7/28/photon26035f68469.jpg?itok=HF60xUBf)
Αυτή τη στιγμή είναι πολλοί αυτοί που θεωρούν ότι ο κινητήρας της Ferrari είναι ο ισχυρότερος στη Formula 1 όμως η εξέλιξη στο κορυφαίο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα του πλανήτη δε σταματά ποτέ.
Έτσι, η ιταλική εταιρεία θα φέρει στον αγώνα της Ουγγαρίας ένα νέο υβριδικό σύνολο το οποίο θα εστιάζει στην αύξηση της απόδοσης, όμως, δε θα τοποθετηθεί στα κόκκινα μονοθέσια αλλά στις πελατειακές ομάδες, τη Haas και τη Sauber.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση ο λόγος που η αναβάθμιση πηγαίνει πρώτα στις Haas και Sauber είναι επειδή το ίδιο συνέβη και με την προηγούμενη αναβάθμιση που είχαν φέρει οι Ιταλοί. Τότε, οι δύο μικρές ομάδες είχαν το νέο κινητήρα στο Μονακό ενώ η Ferrari τον χρησιμοποίησε στον Καναδά.
Βέβαια είναι εύκολα κατανοητό ότι οι άνθρωποι του Μαρανέλο προχωρούν σε αυτήν την κίνηση προκειμένου να είναι σίγουροι για την αξιοπιστία του συνόλου προτού το τοποθετήσουν στα μονοθέσια της Ferrari καθώς δεν μπορούν να ρισκάρουν κάποια εγκατάλειψη από μηχανική αιτία τη στιγμή που ο Φέτελ κυνηγάει το πρωτάθλημα οδηγών και η ομάδα εκείνο των κατασκευαστών.
Όσον αφορά τα τμήματα που θα τοποθετηθούν στους οδηγούς, ο Κέβιν Μάγκνουσεν και οι Σαρλ Λεκλέρκ και Μάρκους Έρικσον θα έχουν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), νέο τούρμπο και νέα μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας (MGU-H).
Από την άλλη, ο Ρομέν Γκροσζάν θα έχει μόνο νέο ICE καθώς έχει εξαντλήσει τις διαθέσιμες στα υπόλοιπα δύο τμήματα του κινητήρα και αν τα άλλαζε θα είχε ποινή, κάτι που η ομάδα θέλει να αποφύγει σε μια πίστα όπου οι προσπεράσεις είναι πολύ δύσκολες.
Αν δεν υπάρξουν προβλήματα με τη νέα μονάδα η Ferrari θα τη χρησιμοποιήσει στον αγώνα του Βελγίου.