Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Αναβάθμιση κινητήρα από τη Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Αυτή τη στιγμή είναι πολλοί αυτοί που θεωρούν ότι ο κινητήρας της Ferrari είναι ο ισχυρότερος στη Formula 1 όμως η εξέλιξη στο κορυφαίο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα του πλανήτη δε σταματά ποτέ.

Έτσι, η ιταλική εταιρεία θα φέρει στον αγώνα της Ουγγαρίας ένα νέο υβριδικό σύνολο το οποίο θα εστιάζει στην αύξηση της απόδοσης, όμως, δε θα τοποθετηθεί στα κόκκινα μονοθέσια αλλά στις πελατειακές ομάδες, τη Haas και τη Sauber.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση ο λόγος που η αναβάθμιση πηγαίνει πρώτα στις Haas και Sauber είναι επειδή το ίδιο συνέβη και με την προηγούμενη αναβάθμιση που είχαν φέρει οι Ιταλοί. Τότε, οι δύο μικρές ομάδες είχαν το νέο κινητήρα στο Μονακό ενώ η Ferrari τον χρησιμοποίησε στον Καναδά.

Βέβαια είναι εύκολα κατανοητό ότι οι άνθρωποι του Μαρανέλο προχωρούν σε αυτήν την κίνηση προκειμένου να είναι σίγουροι για την αξιοπιστία του συνόλου προτού το τοποθετήσουν στα μονοθέσια της Ferrari καθώς δεν μπορούν να ρισκάρουν κάποια εγκατάλειψη από μηχανική αιτία τη στιγμή που ο Φέτελ κυνηγάει το πρωτάθλημα οδηγών και η ομάδα εκείνο των κατασκευαστών.

Όσον αφορά τα τμήματα που θα τοποθετηθούν στους οδηγούς, ο Κέβιν Μάγκνουσεν και οι Σαρλ Λεκλέρκ και Μάρκους Έρικσον θα έχουν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), νέο τούρμπο και νέα μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας (MGU-H).

Από την άλλη, ο Ρομέν Γκροσζάν θα έχει μόνο νέο ICE καθώς έχει εξαντλήσει τις διαθέσιμες στα υπόλοιπα δύο τμήματα του κινητήρα και αν τα άλλαζε θα είχε ποινή, κάτι που η ομάδα θέλει να αποφύγει σε μια πίστα όπου οι προσπεράσεις είναι πολύ δύσκολες.

Αν δεν υπάρξουν προβλήματα με τη νέα μονάδα η Ferrari θα τη χρησιμοποιήσει στον αγώνα του Βελγίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.