![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/27/photon24692f64494.jpg?itok=Vem9fWh1)
Το 2021 αναμένεται να είναι χρονιά-ορόσημο για τη Formula 1 μιας και σχεδιάζονται πολλές αλλαγές σε τρία επίπεδα. Το πρώτο και κυριότερο επίπεδο είναι οι κινητήριες μονάδες, το δεύτερο επίπεδο είναι οι κανονισμοί και το τρίτο η σύναψη νέας συμφωνίας για τον διαμοιρασμό των κερδών του αθλήματος μεταξύ των ομάδων.
Και οι τρεις τομείς πρόκειται να συζητηθούν το τριήμερο που θα γίνει ο αγώνας του Μπαχρέιν αφού για τότε έχει κανονίσει η Liberty Media να κάνει μια παρουσίαση στις ομάδες ώστε να έχουν και αυτές εικόνα για την κατεύθυνση στην οποία κινείται το σπορ και για να μπορέσουν να εκφράσουν τυχόν διαφωνίες τους.
Ως προς τους κινητήρες αυτό που πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιο είναι ότι θα καταργηθεί η μονάδα MGU-H η οποία εκμεταλλεύεται τη θερμική ενέργεια καθώς είναι πολύ ακριβή και σχετικά πιο “εύθραυστη” σε σχέση με τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα.
Μία από τις προτάσεις που έχουν ακουστεί τον τελευταίο καιρό είναι να παγιωθούν οι προδιαγραφές για κάποια από τα εξαρτήματα του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνατότητες εξέλιξης του κινητήρα θα περιοριστούν μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο το κόστος όμως οι Ferrari και Mercedes αντέδρασαν έντονα απειλώντας μέχρι και με αποχώρηση κάτι που ώθησε τη Liberty Media στην απόσυρση αυτής της πρότασης.
Ακόμα, είναι αρκετά πιθανό να συζητηθούν προτάσεις μείωσης του κόστους καθώς οι περισσότερες ομάδες (ειδικά οι μικρότερες) αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα ξεκινήσει και η κουβέντα σχετικά με τον διαμοιρασμό των κερδών αν και δεν υπάρχει βιασύνη στο σχετικό θέμα καθώς η τρέχουσα συμφωνία έχει ισχύ μέχρι και το τέλος του 2020.
Άλλωστε, η σειρά με την οποία πρέπει να διευθετηθούν οι τρεις τομείς με τους οποίους θα ασχοληθεί η Liberty Media είναι πρώτα οι κινητήρες ώστε να ξεκινήσουν την ανάπτυξη των νέων μονάδων οι κατασκευαστές, μετά τα μονοθέσια για να ξέρουν με τι έχουν να κάνουν οι σχεδιαστές των ομάδων με τον διαμοιρασμό των κερδών να βρίσκεται στο τέλος τω προτεραιοτήτων αυτή τη στιγμή.