Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μπαχρέιν: Σημαντικές ανακοινώσεις από τη Liberty Media

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2021 αναμένεται να είναι χρονιά-ορόσημο για τη Formula 1 μιας και σχεδιάζονται πολλές αλλαγές σε τρία επίπεδα. Το πρώτο και κυριότερο επίπεδο είναι οι κινητήριες μονάδες, το δεύτερο επίπεδο είναι οι κανονισμοί και το τρίτο η σύναψη νέας συμφωνίας για τον διαμοιρασμό των κερδών του αθλήματος μεταξύ των ομάδων.

Και οι τρεις τομείς πρόκειται να συζητηθούν το τριήμερο που θα γίνει ο αγώνας του Μπαχρέιν αφού για τότε έχει κανονίσει η Liberty Media να κάνει μια παρουσίαση στις ομάδες ώστε να έχουν και αυτές εικόνα για την κατεύθυνση στην οποία κινείται το σπορ και για να μπορέσουν να εκφράσουν τυχόν διαφωνίες τους.

Ως προς τους κινητήρες αυτό που πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιο είναι ότι θα καταργηθεί η μονάδα MGU-H η οποία εκμεταλλεύεται τη θερμική ενέργεια καθώς είναι πολύ ακριβή και σχετικά πιο “εύθραυστη” σε σχέση με τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα.

Μία από τις προτάσεις που έχουν ακουστεί τον τελευταίο καιρό είναι  να παγιωθούν οι προδιαγραφές για κάποια από τα εξαρτήματα του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνατότητες εξέλιξης του κινητήρα θα περιοριστούν μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο το κόστος όμως οι Ferrari και Mercedes αντέδρασαν έντονα απειλώντας μέχρι και με αποχώρηση κάτι που ώθησε τη Liberty Media στην απόσυρση αυτής της πρότασης.

Ακόμα, είναι αρκετά πιθανό να συζητηθούν προτάσεις μείωσης του κόστους καθώς οι περισσότερες ομάδες (ειδικά οι μικρότερες) αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα ξεκινήσει και η κουβέντα σχετικά με τον διαμοιρασμό των κερδών αν και δεν υπάρχει βιασύνη στο σχετικό θέμα καθώς η τρέχουσα συμφωνία έχει ισχύ μέχρι και το τέλος του 2020.

Άλλωστε, η σειρά με την οποία πρέπει να διευθετηθούν οι τρεις τομείς με τους οποίους θα ασχοληθεί η Liberty Media είναι πρώτα οι κινητήρες ώστε να ξεκινήσουν την ανάπτυξη των νέων μονάδων οι κατασκευαστές, μετά τα μονοθέσια για να ξέρουν με τι έχουν να κάνουν οι σχεδιαστές των ομάδων με τον διαμοιρασμό των κερδών να βρίσκεται στο τέλος τω προτεραιοτήτων αυτή τη στιγμή. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.