Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μονακό - FP1: Κάποιος να απειλήσει τις Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Αν και η Πέμπτη δεν είναι μέρα συνδεδεμένη με αγωνιστική δράση, από τη στιγμή που βρισκόμαστε στον αστερισμό του Γκραν Πρι του Μονακό αυτό αλλάζει αφού η πίστα άνοιξε για τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Σε γενικές γραμμές η διαδικασία κύλησε χωρίς προβλήματα για όλους τους οδηγούς με εξαίρεση τον Σάινθ, ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με το πάτωμα του μονοθεσίου του και βγήκε για να κάνει μόνο έναν αναγνωριστικό γύρο.

Κοινό λάθος πολλών οδηγών ήταν το λάθος φρενάρισμα με τους περισσότερους να χάνουν το σωστό σημείο στην πρώτη στροφή, τη St. Devote αλλά και πιο μετά, στην πέμπτη στροφή, τη  Mirabeau. Ακόμα, δεν ήταν λίγες οι φορές που είδαμε τα μονοθέσια να “γλείφουν” τον τοίχο στην έξοδο της τελευταίας στροφής που φέρει την ονομασία Antony Noghes.

Το πιο εντυπωσιακό λάθος έκανε ο Κουμπίτσα στη μικρή ευθεία μεταξύ των στροφών 4 και 5 (Casino και Mirabeau). Βγαίνοντας από την πρώτη το μονοθέσιο εμφάνισε υπερστροφή και βρέθηκε να πηγαίνει με το πλάι μέχρι που ακούμπησε σχεδόν με μηδενική ταχύτητα στον τοίχο χωρίς, ωστόσο, να προκληθεί κάποια ζημιά στην εμπρός αεροτομή.

Το FP1 του Μονακό επεφύλασσε και την εμφάνιση μαύρης σημαίας μετά από πολλά χρόνια που δεν έχουμε δει κάτι παρόμοιο. Το σήμα της αποχώρησης από την πίστα αφορούσε τους δύο οδηγούς της Haas όμως έγινε μετά από αίτημα της ίδιας της ομάδας αφού υπήρχε βλάβη με την ενδοεπικοινωνία και δεν είχαν άλλο τρόπο να καλέσουν τους οδηγούς στα pits. Η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκε η μαύρη σημαία στη Formula 1 ήταν για τους Φελίπε Μάσα και Τζιανκάρλο Φισικέλα, οι οποίοι στο Γκραν Πρι του Καναδά το 2007 μπήκαν για pit stop όταν χρειάστηκε να βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας και επέστρεψαν ενώ ο φωτεινός σηματοδότης του pit-lane ήταν ακόμα κόκκινος.

Η κορυφή των χρόνων είχε από νωρίς καταληφθεί από τις Mercedes. Κατά διαστήματα οι Λεκλέρκ και Φερστάπεν έδειχναν ότι θα μπορούσαν να απειλήσουν τα “ασημί βέλη” όμως οι Χάμιλτον και Μπότας συνεχώς βελτίωναν τους χρόνους τους, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης της κυριαρχίας τους.

Τελικά, ο Φερστάπεν κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση, με τη διαφορά από τον πρώτο Χάμιλτον να είναι 0.059 δευτερόλεπτα και από τον τρίτο Μπότας 0.013 δευτερόλεπτα. Στην τέταρτη και πέμπτη θέση συναντάμε τις Ferrari των Λεκλέρκ και Φέτελ με την έτερη Red Bull του Γκασλί να συμπληρώνει την εξάδα των τριών ισχυρών ομάδων. Ως προς τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας, στην έβδομη ανέβηκε ο Χούλκενμπεργκ, στην όγδοη ο Μάγκνουσεν στην ένατη ο Ραϊκόνεν και στη δέκατη ο Γκροσζάν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.