![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/12/photon28502f75711.jpg?itok=mo69YrFD)
Μετά την εμφατική παρουσία των Ferrari στο Μπαχρέιν σε ό,τι αφορά την απόδοση του μονοθεσίου τους στην Κίνα αναμένεται να παίξουν κυρίαρχο ρόλο και οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές έρχονται για να επιβεβαιώσουν αυτές τις προβλέψεις.
Τα κόκκινα μονοθέσια βρέθηκαν στις θέσεις 1 και 3 με τον Φέτελ μπροστά από τον Λεκλέρκ όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι το έκαναν χρησιμοποιώντας τα μεσαία ελαστικά. Αντίθετα, οι Mercedes που βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 5 πέτυχαν τους ταχύτερους χρόνους τους με τα μαλακά ελαστικά, ενώ το ίδιο έκανε και ο Μαξ Φερστάπεν που έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο.
Ο team mate του, Πιερ Γκασλί, έμεινε στην7η θέση καθώς στην 6η κατάφερε και ανέβηκε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Κβίατ, Στρολ και Γκροζάν.
Μπορεί ο Ρικιάρντο να πλασαρίστηκε 6ος όμως η απόστασή του από την κορυφή έφτασε τα 1.3 δευτερόλεπτα κάτι που δείχνει ότι ο κινητήρας της Renault, κατά πάσα πιθανότητα, είναι σημαντικά πιο αδύναμος από των υπόλοιπων κατασκευαστών. Στη Σανγκάη ο κινητήρας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς η κινεζική πίστα έχει πολλές και μεγάλες ευθείες.
Σε μια κατά τα άλλα απροβλημάτιστη σεζόν ο μοναδικός που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο Τζιοβινάτσι ο οποίος πρόλαβε να κάνει μόνο δύο γύρους, χωρίς να καταγράψει χρόνο. Στα ευτράπελα ανήκει η Renault του Νίκο Χούλκενμπεργκ στην οποία από λάθος ο περιοριστής ταχύτητας που χρησιμοποιείται στο pit lane είχε ρυθμιστεί στα 60 χλμ./ώρα αντί για τα 80 χλμ./ώρα που είναι το όριο. Από την άλλη ο Γκασλί δέχτηκε πρόστιμο γιατί ξεπέρασε αυτό το όριο.