Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Κίνας - FP1: Επίδειξη δύναμης από Φέτελ και Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την εμφατική παρουσία των Ferrari στο Μπαχρέιν σε ό,τι αφορά την απόδοση του μονοθεσίου τους στην Κίνα αναμένεται να παίξουν κυρίαρχο ρόλο και οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές έρχονται για να επιβεβαιώσουν αυτές τις προβλέψεις.

Τα κόκκινα μονοθέσια βρέθηκαν στις θέσεις 1 και 3 με τον Φέτελ μπροστά από τον Λεκλέρκ όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι το έκαναν χρησιμοποιώντας τα μεσαία ελαστικά. Αντίθετα, οι Mercedes που βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 5 πέτυχαν τους ταχύτερους χρόνους τους με τα μαλακά ελαστικά, ενώ το ίδιο έκανε και ο Μαξ Φερστάπεν που έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο.

Ο team mate του, Πιερ Γκασλί, έμεινε στην7η θέση καθώς στην 6η κατάφερε και ανέβηκε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Κβίατ, Στρολ και Γκροζάν.

Μπορεί ο Ρικιάρντο να πλασαρίστηκε 6ος όμως η απόστασή του από την κορυφή έφτασε τα 1.3 δευτερόλεπτα κάτι που δείχνει ότι ο κινητήρας της Renault, κατά πάσα πιθανότητα, είναι σημαντικά πιο αδύναμος από των υπόλοιπων κατασκευαστών. Στη Σανγκάη ο κινητήρας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς η κινεζική πίστα έχει πολλές και μεγάλες ευθείες.

Σε μια κατά τα άλλα απροβλημάτιστη σεζόν ο μοναδικός που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο Τζιοβινάτσι ο οποίος πρόλαβε να κάνει μόνο δύο γύρους, χωρίς να καταγράψει χρόνο. Στα ευτράπελα ανήκει η Renault του Νίκο Χούλκενμπεργκ στην οποία από λάθος ο περιοριστής ταχύτητας που χρησιμοποιείται στο pit lane είχε ρυθμιστεί στα 60 χλμ./ώρα αντί για τα 80 χλμ./ώρα που είναι το όριο. Από την άλλη ο Γκασλί δέχτηκε πρόστιμο γιατί ξεπέρασε αυτό το όριο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.