Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Καναδά : Ελαστικά, οι επιλογές των οδηγών

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η κόκκινη, η μωβ και η ροζ σε τόνους Pirelli P Zero (πολύ μαλακή,   πάρα πολύ μαλακή, και υπερ μαλακή, αντίστοιχα), είναι οι τρείς επιλογές των οδηγών σε ο,τι αφορά τα ελαστικά που έχουν στη διάθεσή τους για το Γκραν Πρι του Καναδά την Κυριακή 10 Ιουνίου.

Από τις τρείς διαφορετικές γόμες, είναι υποχρεωμένοι οι οδηγοί βάση κανονισμών να χρησιμοποιήσουν τις δύο.

Παρατηρούμε όμως ότι μόνο οι δύο οδηγοί της Mercedes, Χάμιλτον και Μπότας έχουν επιλέξει τον ίδιο αριθμό σε σετ μεταξύ πάρα πολύ μαλακής, και υπερ μαλακής, ενώ οι οδηγοί της Ferrari (Φέτελ και Ραϊκόνεν) όπως και της Red Bull (Ρικιάρντο, Φερστάπεν) έχουν δώσει έμβαση στη ροζ γόμα 

Τι έχει επιλέξει ο κάθε οδηγός στον πίνακα που ακολουθεί.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.