Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας - FP1: Η βροχή έφερε ανακατατάξεις

του Σωτήριου Χάλλα

Η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών χαρακτηρίστηκε από τις βρόχινες συνθήκες, ειδικά στο ξεκίνημα της διαδικασίας. Όσο περνούσε η ώρα η πίστα στέγνωνε όμως οι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν ενδιάμεσα ελαστικά.

Ωστόσο, επειδή στην ιταλική πίστα τα μονοθέσια τρέχουν με τέτοια διαμόρφωση ώστε να έχουν πολύ λίγη κάθετη δύναμη, υπήρχαν πολλές αποσταθεροποιήσεις και τετ α κε. Ο πρώτος που εγκατέλειψε από έξοδο ήταν ο Ραϊκόνεν ο οποίος βγήκε στην Parabolica 25 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας.

Αυτό έφερε διακοπή για 10 λεπτά, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο, όμως τέσσερα λεπτά μετά την επανεκκίνηση υπήρξε νέα διακοπή, λόγω εξόδου που είχε ο Πέρεθ στην έξοδο της Ascari, στην οποία προκάλεσα και έντονες φθορές στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του.

Χαρακτηριστικό της διστακτικότητας των οδηγών είναι ότι μετά από 35 λεπτά, μόλις οχτώ οδηγοί είχαν κάνει χρονομετρημένο γύρο.

Λιγότερο από δέκα λεπτά μετά την έξοδο του Πέρεθ οι οδηγοί άρχισαν ξανά να βγαίνουν στην πίστα, με τα προβλήματα πρόσφυσης να παραμένουν.

Με τη βροχή να έχει σταματήσει, σταδιακά η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει, όμως επειδή υπήρχε συννεφιά, αυτό γινόταν με αργό ρυθμό.

40 λεπτά πριν το τέλος είχαμε ακόμα μία κόκκινη σημαία. Αυτή τη φορά αιτία ήταν ένα τετ α κε του Γκασλί στο πρώτο chicane, το οποίο οδήγησε σε ακινητοποίηση του μονοθεσίου με ανάποδη φορά. Τελικά με τη βοήθεια των ανθρώπων της πίστας ο Γάλλος επανήλθε σε κανονική φορά και συνέχισε.

Βλέποντας την αγωνιστική γραμμή να στεγνώνει περαιτέρω οι ομάδες θέλησαν να κάνουν κάποιους γύρους και με στεγνά ελαστικά. Πρώτη δοκίμασε η Ferrari βάζοντας τη μεσαία γόμα (κίτρινο σιρίτι) και μετά ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Χάρη σε αυτή την κίνηση οι χρόνοι έπεσαν κάτω από το 1:30.596 που είχε κάνει ο Μπότας που βρισκόταν στην πρώτη θέση.

Κάποιοι όπως ο Νόρις και ο Σάινθ προτίμησαν να πάνε κατευθείαν στην κόκκινη γόμα, αρχικά αυτό οδήγησε σε κάποιες μικρές εξόδους όμως σταδιακά το γυρολόγιό τους βελτιωνόταν.

Τα κόκκινα ελαστικά επέλεξαν και οι Mercedes και σταδιακά ακολούθησαν και άλλες ομάδες.

Στο τέλος, τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Λεκλέρκ με 1:27.905 μπροστά από τους δύο οδηγούς της McLaren, Σάινθ και Νόρις οι οποίοι βρέθηκαν στην δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα. Ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε στην τέταρτη θέση με τον Άλμπον στην πέμπτη και τον Κβίατ στην έκτη. Ο Φερστάπεν έκανε τον έβδομο καλύτερο χρόνο, μπροστά από το Φέτελ ενώ Μπότας και Γκασλί έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Η συνέχεια θα δοθεί στις 16:00, ώρα Ελλάδας, με τη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.