![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/7/photon25119f65839.jpg?itok=hX-otyvK)
Ο θίασος της Formula 1 κάνει στάση στην Ευρώπη μετά από τους 4 πρώτους αγώνες, για την πρώτη ευρωπαϊκή παράσταση στην πίστα της Ισπανίας, στη Βαρκελώνη.
Μια από τις πιο γνωστές πίστες για οδηγούς και μηχανικούς καθώς σε αυτήν την πίστα γίνονται οι περισσότερες δοκιμές εξέλιξης.
Φέτος μάλιστα οι δοκιμές δεν πήγαν όπως ακριβώς περίμεναν οι ομάδες λόγω του ξαφνικού χιονιά που κάλυψε την πίστα.
13 Μαΐου όμως που είναι προγραμματισμένο το Γκραν Πρι δεν προβλέπεται χιονιάς, ίσως κάποια βροχή, βαθιά στην άνοιξη είμαστε πλέον.
Το Γκραν Πρι της Ισπανίας φιλοξενείται στην πίστα της Βαρκελώνης από το 1991.
Η πίστα έχει μήκος 4.655 χλμ. και οι οδηγοί θα τη γυρίσουν 66 φορές συμπληρώνοντας 307.104 χλμ.
Η πίστα αποτελείται από 16 στροφές με 80 χλμ./ώρα στο
pit-lane.
H Βαρκελώνη είναι μια από τις τέσσερις πόλεις του πρωταθλήματος όπου εκτός από τα Γκραν Πρι έχουν φιλοξενήσει και Ολυμπιακούς Αγώνες.
Το 1992 η Βαρκελώνη τους καλοκαιρινούς Ολυμπιακούς , το 2014 το Σότσι τους χειμερινούς Ολυμπιακούς, το 1976 το Μόντρεαλ του καλοκαιρινούς Ολυμπιακούς όπως και το Μεξικό το 1968.
Ο Κίμι Ραϊκόνεν είναι αυτός που κατέχει το ρεκόρ γύρου από το 2008 με χρόνο 1:21.670.
Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Χάμιλτον το 2017 με χρόνο 1:19.149.
Υπάρχει όμως και ο χρόνος 1;17.182 που σημείωσε ο Φέτελ στις 8 Μαρτίου 2018 κατά την περίοδο των δοκιμών, όμως είναι ανεπίσημος αυτός ο χρόνος.
Τα ελαστικά της Pirelli που θα χρησιμοποιήσουν είναι τα «κόκκινα» με πολύ μαλακή γόμα, τα «κίτρινα» μαλακή γόμα και τα «άσπρα» μέση γόμα.
Οι οδηγοί θα επιλέξουν αρχικά 13 σετ και 10 από αυτά ως η τελική επιλογή, από τα οποία υποχρεωτικά δύο διαφορετικές γόμες θα χρησιμοποιήσουν στο Γκραν Πρι.