![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/11/photon25191f66059.jpg?itok=IsNBn9N9)
Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης χρησιμοποιήθηκε από πολλούς οδηγούς για να κάνουν προσομοίωση κατατακτήριων οπότε μπορεί να μας δώσει μια πρώτη εικόνα σχετικά με το συσχετισμό δυνάμεων όσον αφορά τη μάχη για την pole position. Βέβαια, πάντα μπορούν να γίνουν ανατροπές.
Στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε και πάλι η Mercedes χωρίς να καταφέρει, όμως να κάνει το 1-2. Αυτή τη φορά τον καλύτερο χρόνο τον έκανε ο Χάμιλτον με τον Μπότας να μένει μόλις 5ος. Στις θέσεις 2 και 3 βρέθηκαν οι “ταύροι” με τον Ρικιάρντο μπροστά από τον Φερστάπεν για λογαριασμό της Ferrari βρέθηκε ο Φέτελ στην 4η θέση και ο Ραϊκόνεν στην 6η.
Σε αντίθεση με το FP1, το FP2 είχε πολύ λιγότερες εξόδους μιας και οι οδηγοί άρχισαν να βρίσκουν τα πατήματα τους ενώ και πίστα άρχισε να στρώνεται με λάστιχο οπότε αυξήθηκε η πρόσφυση.
Το πιο σοβαρό περιστατικό είχε να κάνει με τον Πέρεζ ο οποίος 13 λεπτά πριν τη λήξη της περιόδου έκανε αλλαγή ελαστικών αλλά βγαίνοντας από τα pits φάνηκε ότι ο ένας τροχός δεν είχε κουμπώσει σωστά. Αρχικά η ομάδα του είπε να προσπαθήσει να επιστρέψει όμως επειδή υπήρχε κίνδυνος να βγει εντελώς ο τροχός και να τραυματιστεί το μονοθέσιο τελικά δεν το επιχείρησε.