Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ισπανίας - Κατατακτήριες: Ο Χάμιλτον επέστρεψε

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 πήγε στην Ισπανία για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς όπου ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την 74η pole position της καριέρας του και 2η για φέτος σε μια περίοδο χωρίς πολλά συμβάντα αλλά με περίεργες επιλογές ελαστικών από μερικούς οδηγούς.

Στο Q1 παρά την προσπάθεια των μηχανικών της Toro Rosso το μονοθέσιο του Μπρέντον Χάρτλεϊ δεν ήταν έτοιμο μετά την έξοδο που είχε στο FP3 οπότε θα ξεκινήσει τελευταίος. Ακόμα ένας “ταύρος” που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά το οποίο όμως λύθηκε στη συνέχεια.

Επίσης, πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Νίκο Χάλκενμπεργκ ο οποίος είχε μειωμένη πίεση καυσίμου με τον αρχιμηχανικό του να τον συμβουλεύει να κάνει όσο το δυνατόν πιο απότομες κινήσεις. Στα προβλήματα των παραπάνω προστέθηκε μία έξοδος του Στρολ η οποία δεν είχε σοβαρές επιπ΄τώσεις για το μονοθέσιο αλλά έφερε πολά χαλίκια μέσα στην πίστα.

Μαζί με τον Χάρτλεϊ, οι άλλοι τέσσερις οδηγοί που αποκλείστηκαν από το Q2 ήταν οι Στρολ, Σιρότκιν, Έρικσον και Χάλκενμπεργκ.

Στο Q2 όλα κύλησαν πιο ομαλά με τη Ferrari να ανεβαίνει στην κορυφή των χρόνων. Σε αυτό το κομμάτι της διαδικασίας οι οδηγοί που θα περάσουν στο Q3 είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν την ίδια γόμα και στην εκκίνηση του αγώνα οπότε έχει πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τα μαλακά ελαστικά της Pirelli με εξαίρεση τον Αλόνσο ο οποίος έκανε τον καλύτερό του χρόνο με την πολύ μαλακή. Αυτό θα τον αναγκάσει να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική στον αγώνα ανακατεύοντας την τράπουλα. Το αν αυτή η επιλογή θα είναι προς όφελός του ή όχι μένει να αποδειχτεί.

Οι οδηγοί που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια των κατατακτήριων είναι οι Φαντόρν, Γκασλί, Οκόν, Λεκλέρκ και Πέρεζ.

Φτάνοντας στο Q3 ο Χάμιλτον έδειξε από την αρχή ότι θα αποτελέσει ένα πολύ δύσκολο αντίπαλο πετυχαίνοντας χρόνο 1:16.173 με το μεγαλύτερο όφελος να το αποκομίζει από το μεσαίο sector της πίστας.

Ωστόσο, οι εκπλήξεις ήρθαν προς το τέλος της διαδικασίας όταν οι Ρικιάρντο Φερστάπεν και Φέτελ προσπάθησαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους με τη μαλακή γόμα της Pirelli και όχι με την πολύ μαλακή όπως ήταν το αναμενόμενο.

Τελικλα δεν τα κατάφεραν και έτσι η Mercedes έκανε για ακόμα μια φορά το 1-2 με τον Χάμιλτον μπροστά από τον Μπότας για μόλις 0.04 δευτερόλεπτα στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν τα δύο κόκκινα μονοθέσια και στην Τρίτη οι δύο Red Bull.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών του Ισπανικού Γκραν Πρι.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.