![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/12/photon25199f66068.jpg?itok=z0gzEWP5)
Η Formula 1 πήγε στην Ισπανία για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς όπου ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την 74η pole position της καριέρας του και 2η για φέτος σε μια περίοδο χωρίς πολλά συμβάντα αλλά με περίεργες επιλογές ελαστικών από μερικούς οδηγούς.
Στο Q1 παρά την προσπάθεια των μηχανικών της Toro Rosso το μονοθέσιο του Μπρέντον Χάρτλεϊ δεν ήταν έτοιμο μετά την έξοδο που είχε στο FP3 οπότε θα ξεκινήσει τελευταίος. Ακόμα ένας “ταύρος” που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά το οποίο όμως λύθηκε στη συνέχεια.
Επίσης, πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Νίκο Χάλκενμπεργκ ο οποίος είχε μειωμένη πίεση καυσίμου με τον αρχιμηχανικό του να τον συμβουλεύει να κάνει όσο το δυνατόν πιο απότομες κινήσεις. Στα προβλήματα των παραπάνω προστέθηκε μία έξοδος του Στρολ η οποία δεν είχε σοβαρές επιπ΄τώσεις για το μονοθέσιο αλλά έφερε πολά χαλίκια μέσα στην πίστα.
Μαζί με τον Χάρτλεϊ, οι άλλοι τέσσερις οδηγοί που αποκλείστηκαν από το Q2 ήταν οι Στρολ, Σιρότκιν, Έρικσον και Χάλκενμπεργκ.
Στο Q2 όλα κύλησαν πιο ομαλά με τη Ferrari να ανεβαίνει στην κορυφή των χρόνων. Σε αυτό το κομμάτι της διαδικασίας οι οδηγοί που θα περάσουν στο Q3 είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν την ίδια γόμα και στην εκκίνηση του αγώνα οπότε έχει πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τα μαλακά ελαστικά της Pirelli με εξαίρεση τον Αλόνσο ο οποίος έκανε τον καλύτερό του χρόνο με την πολύ μαλακή. Αυτό θα τον αναγκάσει να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική στον αγώνα ανακατεύοντας την τράπουλα. Το αν αυτή η επιλογή θα είναι προς όφελός του ή όχι μένει να αποδειχτεί.
Οι οδηγοί που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια των κατατακτήριων είναι οι Φαντόρν, Γκασλί, Οκόν, Λεκλέρκ και Πέρεζ.
Φτάνοντας στο Q3 ο Χάμιλτον έδειξε από την αρχή ότι θα αποτελέσει ένα πολύ δύσκολο αντίπαλο πετυχαίνοντας χρόνο 1:16.173 με το μεγαλύτερο όφελος να το αποκομίζει από το μεσαίο sector της πίστας.
Ωστόσο, οι εκπλήξεις ήρθαν προς το τέλος της διαδικασίας όταν οι Ρικιάρντο Φερστάπεν και Φέτελ προσπάθησαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους με τη μαλακή γόμα της Pirelli και όχι με την πολύ μαλακή όπως ήταν το αναμενόμενο.
Τελικλα δεν τα κατάφεραν και έτσι η Mercedes έκανε για ακόμα μια φορά το 1-2 με τον Χάμιλτον μπροστά από τον Μπότας για μόλις 0.04 δευτερόλεπτα στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν τα δύο κόκκινα μονοθέσια και στην Τρίτη οι δύο Red Bull.
Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών του Ισπανικού Γκραν Πρι.