![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/22/photon30330f81523.jpg?itok=idnyG-FW)
Ωραία συνάντηση στο πλαίσιο του Ιαπωνικού Γκραν Πρι, καθώς το παρελθόν συνάντησε το παρόν.
Ο νικητής των 500 μιλίων στην οβάλ πίστα της Ινδιανάπολης το 2017 Τακούμα Σάτο, οδηγώντας το πρώτο μονοθέσιο της Honda που κέρδισε Γκραν Πρι συνάντησε τον Μαξ Φερστάπεν, οδηγός της R.B. Aston Martin με κινητήρα Honda στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.
To Honda RA 272, βαμμένο άσπρο στα χρώματα της Ιαπωνίας, είναι του 1965 με μοτέρ V12 1.500 κ.εκ. με το οποίο ο Αμερικάνος Ρίτσι Γκίντερ κέρδισε το Γκραν Πρι του Μεξικού. Ήταν η πρώτη νίκη της ιαπωνικής εταιρίας στο μαγικό κόσμο της Formula 1.
To συγκεκριμένο όμως με τον αριθμό 12 είναι της ίδιας εποχής που οδηγούσε ένας άλλος Αμερικάνος ο Ρόνι Μπάκναμ.
Ο Φερστάπεν στην περιοχή του Τοτσίγκι που βρίσκεται ένα από τα κέντρα της Honda «ήρθε» με την RB8, το μονοθέσιο που οδήγησαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2012 οι Φέτελ και Γουέμπερ .
Πάντως μπορεί η RB8 να μην «φορούσε» τότε κινητήρα Honda (έφερε ατμοσφαιρικό V8 της Renault 2.4 λίτρων) αλλά το υπαλληλικό προσωπικό ευχαριστήθηκε που είδε και άκουσε τα δύο μονοθέσια να τους ταξιδεύουν σε δύο διαφορετικές εποχές.
Σειρά έχουν τώρα οι φωτογραφίες που μπορείτε να δείτε πώς ήταν ένα μονοθέσιο 55 χρόνων πριν, πόσο πίσω έβγαιναν οι εξατμίσεις, το πόσο εκτεθειμένος ήταν ο οδηγός καθώς το roll-bar ήταν πιο χαμηλά από το κεφάλι του οδηγού, τα ελαστικά, ότι δεν υπήρχαν αεροδυναμικά βοηθήματα, ούτε χορηγοί.
Όσο για τον 42χρονο Ιάπωνα Tακούμα Σάτο συμμετείχε στη Formula 1 από το 2002 έως το 2008 οδηγώντας για τις ομάδες Jordan, Super Aguri, BAR, εκκινώντας σε 90 Γκραν Πρι ενώ υπήρξε και δοκιμαστής της Toro Rosso.