Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας : Ο Φερστάπεν οδηγεί το παρελθόν

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ωραία συνάντηση στο πλαίσιο του Ιαπωνικού Γκραν Πρι, καθώς το παρελθόν συνάντησε το παρόν.

Ο νικητής των 500 μιλίων στην οβάλ πίστα της Ινδιανάπολης το 2017 Τακούμα Σάτο, οδηγώντας το πρώτο μονοθέσιο της Honda που κέρδισε Γκραν Πρι συνάντησε τον Μαξ Φερστάπεν, οδηγός της R.B. Aston Martin με κινητήρα Honda στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.

To Honda RA 272, βαμμένο άσπρο στα χρώματα της Ιαπωνίας, είναι του 1965 με μοτέρ V12 1.500 κ.εκ. με το οποίο ο Αμερικάνος Ρίτσι Γκίντερ κέρδισε το Γκραν Πρι του Μεξικού. Ήταν η πρώτη νίκη της ιαπωνικής εταιρίας στο μαγικό κόσμο της Formula 1.

To συγκεκριμένο όμως με τον αριθμό 12 είναι της ίδιας εποχής που οδηγούσε ένας άλλος Αμερικάνος ο Ρόνι Μπάκναμ.

Ο Φερστάπεν στην περιοχή του Τοτσίγκι που βρίσκεται ένα από τα κέντρα της Honda «ήρθε» με την RB8, το μονοθέσιο που οδήγησαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2012 οι Φέτελ και Γουέμπερ . 

Πάντως  μπορεί η RB8 να μην «φορούσε» τότε κινητήρα Honda (έφερε ατμοσφαιρικό V8 της Renault 2.4 λίτρων) αλλά το υπαλληλικό προσωπικό ευχαριστήθηκε που είδε και άκουσε τα δύο μονοθέσια να τους ταξιδεύουν σε δύο διαφορετικές εποχές.

Σειρά έχουν τώρα οι φωτογραφίες που μπορείτε να δείτε πώς ήταν ένα μονοθέσιο 55 χρόνων πριν, πόσο πίσω έβγαιναν οι εξατμίσεις, το πόσο εκτεθειμένος ήταν ο οδηγός καθώς το roll-bar ήταν πιο χαμηλά από το κεφάλι του οδηγού, τα ελαστικά, ότι δεν υπήρχαν αεροδυναμικά βοηθήματα, ούτε χορηγοί.

Όσο για τον 42χρονο Ιάπωνα Tακούμα Σάτο συμμετείχε στη Formula 1 από το 2002 έως το 2008 οδηγώντας για τις ομάδες Jordan, Super Aguri, BAR, εκκινώντας σε 90 Γκραν Πρι ενώ υπήρξε και δοκιμαστής της Toro Rosso.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.