Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Γερμανίας: Κινδυνεύει. Τι θα κάνει η Mercedes;

του Σωτήριου Χάλλα

Το μέλλον του γερμανικού Γκραν Πρι είναι και πάλι δυσοίωνο, αφού για το 2020 δεν υπάρχει συμφωνία ανάμεσα στην πίστα και τη Liberty Media και προς το παρόν, δε φαίνεται κάποια ελπίδα στον ορίζοντα.

Η πίστα του Χόκενχαϊμ είχε βρεθεί και πριν από ένα χρόνο στην ίδια θέση, όμως τότε είχε επέμβει η Mercedes και είχε κάνει την απαιτούμενη χορηγία ώστε να πραγματοποιηθεί το Γκραν Πρι. Φυσικά, κάνοντας τη χορηγία η εταιρεία με σήμα το αστέρι είχε πολύ έντονη διαφημιστική παρουσία σε κάθε σημείο της πίστας, ενώ βρήκε και το καταλληλότερο μέρος για να γιορτάσει τα 125 χρόνια εμπλοκής της στους αγώνες αυτοκινήτου.

Στο πλαίσιο των εορτασμών εκτός από τις διάφορες εκδηλώσεις, η Mercedes είχε βάψει τα μονοθέσιά με έναν ιδιαίτερο συνδυασμό χρωμάτων όπου μπλεκόταν το λευκό με το ασημί.

Ωστόσο, οι Γερμανοί δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να επαναλάβουν αυτή τη χορηγία την επόμενη χρονιά. Σύμφωνα με τον Τότο Βολφ η περσινή κίνηση ήταν αρκετά αυθόρμητη όμως η ομάδα δεν μπορεί να επαναλάβει κάτι τέτοιο. Επιπλέον, δήλωσε ότι πιστεύει πως είναι στην αρμοδιότητα της Liberty Media να αποφασίσει τα σημεία διεξαγωγής των αγώνων της Formula 1, κατά συνέπεια δε θέλει να επέμβει εκ νέου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.