Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3: Τον πρώτο λόγο τον είχε η βροχή

του Σωτήριου Χάλλα

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Στην αρχή της διαδικασίας υπήρξε κάποια δράση με αρκετούς οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα όμως αυτό δεν κράτησε για πολύ καθώς λίγο μετά επιβεβαιώθηκε εν μέρη η πρόβλεψη του καιρού που έκανε λόγο για βροχή.

Λέμε εν μέρη γιατί σύμφωνα με τους μετεωρολόγους η βροχή θα διαρκούσε περίπου 10 λεπτά όμως τελικά η βροχόπτωση συνεχίστηκε μέχρι και μετά το τέλος της διαδικασίας.

Η ύπαρξη νερού στην πίστα δεν οδήγησε σε κάποια έξοδο αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι ήταν πολύ λίγοι αυτοί οι οποίοι θέλησαν να βάλουν βρόχινα ελαστικά και να βγουν για να κάνουν γύρους.

Μικρή εξαίρεση αποτέλεσε ο Λεκλέρκ ο οποίος προς το τέλος της διαδικασίας θέλησε να κάνει ένα χρονομετρημένο γύρο όμως έχασε το φρενάρισμα στο chicane της πίσω ευθείας και έτσι γύρισε στα pits άπραγος.

Το αποτέλεσμα ήταν να γράψουν χρόνο μόλις 15 οδηγοί με την κατάταξη να μην είναι καθόλου αντιπροσωπευτική. Πέραν του Μπότας που βρέθηκε στην πρώτη θέση είχαμε αρκετές διαφορές σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε καθώς Σάινθ και Λεκλέρκ βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Τέταρτος κατετάγη ο Αλόνσο με τον Φέτελ να είναι πίσω του και τον Γκασλί να φιγουράρει στην έβδομη θέση. Έρικσον, Πέρεζ και Ρικιάρντο έκλεισαν τη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.