Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστρίας: Σε συνεχή περιοδεία ο θίασος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο θίασος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 συνεχίζει την περιοδεία του και από το «σανίδι» του γαλλικού Γκραν Πρι, οι πρωταγωνιστές ετοιμάζονται για μια ακόμα παράσταση στην πίστα της Αυστρίας.

9ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.  

Το Γκραν Πρι της Αυστρίας μαζί με του Μονακό, Μεξικού και Βραζιλίας είναι από τα μικρότερα καθώς το μήκος της πίστας δεν ξεπερνά τα 4.318 χλμ. με 10 μόνο στροφές.

Οι οδηγοί θα καλύψουν 306.452 χλμ. που αντιστοιχούν σε 71 γύρου.

Ο Λιούις Χάμιλτον έχει το ρεκόρ γύρου από την περασμένη χρονιά με χρόνο 1:07.411 και ο άλλος οδηγός της Mercedes, ο Βάλτερι Μπότας των επίσημων δοκιμών με χρόνο 1:04.251.

Η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής τρείς γόμες P Zero.

Mε κίτρινα χαρακτηριστικά που είναι η μαλακή γόμα, με κόκκινα η πολύ μαλακή και μωβ η υπερμαλακή.

Τα κίτρινα Pirelli έχουν επιλεγεί στους 5 πρώτους αγώνες, Αυστραλία, Μπαχρέιν, Κίνα, Αζερμπαϊτζάν, Ισπανία και επέστεψαν στον 8ο γύρο, το Γκραν Πρι Γαλλίας. 

Τα κόκκινα P Zero έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αγώνες εκτός από τον 3ο γύρο, στο Γκραν Πρι τη Κίνας, το ίδιο και τα μωβ εκτός από τον 2ο και 5ο γύρο αντίστοιχα σε Μπαχρέιν και Ισπανία.

Όπως σε κάθε Γκραν Πρι, έτσι και στον αγώνα της Αυστρίας οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι λόγω κανονισμών να χρησιμοποιήσουν τις δύο από τις τρεις γόμες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.