![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/29/photon25801f67760.jpg?itok=2SWwhf0F)
Η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων στην Αυστρία χαρακτηρίστηκε από εξόδους, ζημιές στα μονοθέσια και απρόοπτα αλλά και από τη συνέχιση της άνετης επικράτησης των Mercedes.
Όσον αφορά τα διάφορα περιστατικά είχαμε τον Πιερ Γκασλί να σπάει την ανάρτησή του και να έχει έξοδο στη στροφή 10 λόγω των πολύ απότομων kerbs που χαρακτηρίζουν το Red Bull Ring, τον Κέβιν Μάγκνουσεν να αναγκάζεται να σταματήσει το μονοθέσιό του επειδή μετά από ένα pit-stop ο εμπρός δεξιά τροχός δεν είχε κουμπώσει και τον Γκροσζάν να .προσπαθεί να βρει πρόσφυση με το μονοθέσιό του.
Ακόμα, λίγο έλειψε να έχουμε επαφή μεταξύ των δύο Force India με τον Σέρχιο Πέρεθ να χρησιμοποιεί την έξοδο διαφυγής της στροφής 10 για να αποφύγει τον team mate του και τον Αλόνσο να χάνει το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας περιμένοντας τους μηχανικούς του να επιδιορθώσουν το πάτωμα. Την εικόνα συμπλήρωσε ένα μπλοκάρισμα του Έρικσον στη στροφή 4 που τον έστειλε εκτός πίστας.
Όσον αφορά την κατάταξη, στις έξι πρώτες θέσεις το μόνο που άλλαξε ήταν ότι ο Φέτελ και ο Ρικιάρντο πέρασαν μπροστά από τον Φερστάπεν ο οποίος έμεινε πέμπτος μπροστά από τον Ραϊκόνεν.
Πολύ καλή επίδοση σημείωσαν οι δύο Haas που βρέθηκαν στις θέσεις 7 και 8 ενώ Γκασλί και Φαντόρν έκλεισαν τη δεκάδα με τον Βέλγο να σώζει τα προσχήματα για τη McLaren.