Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστραλίας - Κατατακτήριες: Ο Χάμιλτον συνεχίζει το σερί του

του Σωτήριου Χάλλα

Στις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς που έγιναν στην ηλιόλουστη Μελβούρνη η Mercedes απέδειξε ότι μέχρι τώρα έπαιζε κρυφτό με πολύ μεγάλη επιτυχία αφού είχε καταφέρει να κρύψει την πραγματική της απόδοση την οποία έκανε εμφανή με το 1-2 που πέτυχαν οι πιλότοι της.

Στο Q1 αναμενόμενα ομάδες όπως Mercedes, Ferrari και Red Bull ήταν πολύ ισχυρές. Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε ο Πιερ Γκασλί ο οποίος έκανε έναν γύρο και μετά η Red Bull τον κράτησε στα pits θεωρώντας ότι δε θα χρειαστεί άλλη προσπάθεια όμως, με τη βελτίωση των υπόλοιπων οδηγών βρέθηκε, τελικά, εκτός 15άδας. Όπως ήταν αναμενόμενο στις δύο τελευταίες θέσεις βρέθηκαν τα μονοθέσια της Williams με τον Κουμπίτσα πίσω από τον Ράσελ. 18ος κατετάγη ο Σάινθ ο οποίος κατηγόρησε τον Κουμπίτσα ότι τον καθυστέρησε. Μπροστά από τον οδηγό της McLaren θα ξεκινήσει ο Γκασλί και στη 16η θέση βρέθηκε ο Λανς Στρολ ο οποίος δήλωσε ότι ο Γκροζάν δεν έκανε εγκαίρως στην άκρη όταν συναντήθηκαν.

Στο Q2 δεν υπήρχε τόσο πολύ δράμα με τον Κβίατ να φέρνει την Toro Rosso στη 15η θέση και τον Τζιοβινάτσι να πλασάρεται μπροστά του. Ο Άλμπον κατάφερε να βρεθεί 13ος, υποσκελίζοντας τον Κβίατ ενώ στην 11η και 12η θέση κατετάγησαν οι δύο Renault των Χούλκενμπεργκ και Ρικιάρντο με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Φέτελ κινδύνευσε να μείνει εκτός συνέχειας λόγω εξόδου που είχε στη στροφή 12 όμως το μονοθέσιο δεν υπέστη κάποια βλάβη και συνέχισε κανονικά.

Στο Q3 είχαμε έντονη μάχη για την pole position αφού οι οδηγοί των Mercedes και Ferrari διαδέχονταν ο ένας τον άλλο στην κορυφή. Σταδιακά η μάχη περιορίστηκε ανάμεσα στους οδηγούς της Mercedes με τον Μπότας να έχει κάνει νέο ρεκόρ πίστας όμως στην τελευταία του προσπάθεια ο Χάμιλτον κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή αφήνοντας τον team mate του στη δεύτερη θέση.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Φέτελ με τον Φερστάπεν να ακολουθεί αφήνοντας την έτερη Ferrari του Λεκλέρκ στην πέμπτη θέση. Πίσω από τις τρεις μεγάλες ομάδες ξεχώρισε η Haas με τους Γκροζάν και Μάγκνουσεν να πλασάρονται στις θέσεις 6 και 7. Πίσω τους θα ξεκινήσει ο Λάντο Νόρις ο οποίος κατάφερε να φέρει τη McLaren αρκετά ψηλά και άφησε στις θέσεις 9 και 10 τους Κίμι Ραϊκόνεν και Σέρχιο Πέρεθ.

Αυτή είναι η έκτη συνεχόμενη pole position που κατακτά ο Λιούις Χάμιλτον στην πίστα της Μελβούρνης.

Τα κόκκινα φώτα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς θα σβήσουν αύριο το πρωί στις 07:10, ώρα Ελλάδος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.