Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Άμπου Ντάμπι: Φτάσαμε στο τέλος του πρωταθλήματος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η τελευταία παράσταση του έργου «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1» δίνεται στο σανίδι του Άμπου Ντάμπι την Κυριακή 26 Νοεμβρίου.

Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς δεν έχει βαθμολογικό ενδιαφέρον, καθώς Λιούις Χάμιλτον και Mercedes έχουν κάνει το νταμπλ εδώ και δύο Γκραν Πρι.

Θέλουν όμως να κλείσουν τη φετινή χρονιά με μια ακόμα νίκη, όπως και η Ferrari που έρχεται με τη φόρα από τη νίκη στη Βραζιλία.

Η πίστα του Άμπου Ντάμπι στη Yas Marina με το εκπληκτικό ξενοδοχειακό συγκρότημα, έχει μήκος 5.554 χλμ., αποτελείται από 21 στροφές και φιλοξενεί τον αγώνα από το 2009.

Οι οδηγοί θα τη γυρίσουν 55 φορές καλύπτοντας 305.355 χλμ.

Το ρεκόρ γύρου στον αγώνα το κατέχει ο Φέτελ από το 2009 που οδηγώντας τη Red Bull έγραψε χρόνο 1:40.279.

Ο Χάμιλτον κατέχει το ρεκόρ γύρου στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά από το 2011 με McLaren γράφοντας χρόνο 1:38.434.

Η Pirelli στη διάθεση των οδηγών θα έχει τα P Zero για στεγνές συνθήκες στις εξής γόμες.

Με κίτρινα χαρακτηριστικά που είναι η μαλακή, κόκκινα η πολύ μαλακή και μωβ η υπερμαλακή.

Το πιο χαρακτηριστικό του αγώνα είναι ότι ξεκινάει μέρα και τελειώνει με το πέπλο της νύχτας να διατρυπούν οι προβολείς.

Δείτε και ένα video από τις διάφορες εκδηλώσεις που γίνονται στην περιοχή της πίστα κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.