![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/12/8/photon23445f61135.jpg?itok=tsFRYLXk)
Kατά την τρίτη ημέρα της Γενικής Συνέλευσης της FIA στο Παρίσι υπήρξε μεγάλη συζήτηση για την ασφάλεια ενόψει της νέας χρονιάς.
Παράλληλα με την επικύρωση των μέτρων που σχετίζονται με τους τεχνικούς και αθλητικούς κανονισμούς της Formula 1, ταυτόχρονα και για τα μέτρα που απευθύνονται σε άλλες –μικρότερες-κατηγορίες, εκεί που δόθηκε μεγάλη προσοχή ήταν στο σύστημα προστασία των οδηγών, το Halo, αλλά και για τα κράνη νέας γενιάς.
Στη συζήτηση τέθηκε και θέμα για επαναπροσδιορισμό της θέσης των καμερών αλλά και των καθρεπτών.
Οι προσπάθειες για την καλύτερη προστασία του κεφαλιού του οδηγού πλέον του συστήματος Halo έχουν να κάνουν και με τα κράνη.
Μάλιστα η FIA προέβη σε σειρά τροποποιήσεων του κανονισμού έγκρισης τύπου. Συγκεκριμένα τα νέα κράνη, Advanced Helmet, θα έχουν προηγμένα χαρακτηριστικά βαλλιστικής προστασίας (δεν μιλάνε για προστασία από σφαίρες, αλλά από τα διάφορα εξαρτήματα των μονοθεσίων με απτό παράδειγμα τον τραυματισμό του Μάσα, όταν εξάρτημα από την ανάρτηση της προπορευόμενης Brawn GP διαπέρασε το κράνος του Βραζιλιάνου και καρφώθηκε πάνω από το αριστερό φρύδι), θα προσφέρουν καλύτερη απορρόφηση ενέργειας σε περίπτωση ατυχήματος, θα υποβληθούν σε αυστηρότερες δοκιμές κρούσης και θα έχουν εκτεταμένη περιοχή προστασίας.
Η υιοθέτηση των νέων προδιαγραφών θα ξεκινήσει από τη Formula 1, το 2019, και θα προχωρήσει στα άλλα μεγάλα πρωταθλήματα της FIA.
Εξετάζεται επίσης η χρήση βιομετρικών γαντιών, ώστε οι οργανωτές να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τη φυσική κατάσταση των οδηγών, ενώ θα υπάρχει πλήρης καταγραφή των δεδομένων από τις δοκιμές, σε ό,τι αφορά την αντοχή και τη φυσική κατάσταση των οδηγών.