Είστε εδώ

F1

Γενική Συνέλευση της FIA στο Παρίσι: Συζητήσεις για το Halo

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Kατά την τρίτη ημέρα της Γενικής Συνέλευσης της FIA στο Παρίσι υπήρξε μεγάλη συζήτηση για την ασφάλεια ενόψει της νέας χρονιάς.

Παράλληλα με την επικύρωση των μέτρων που σχετίζονται με τους τεχνικούς και αθλητικούς κανονισμούς της Formula 1, ταυτόχρονα  και για τα μέτρα που απευθύνονται σε άλλες –μικρότερες-κατηγορίες, εκεί που δόθηκε μεγάλη προσοχή ήταν στο σύστημα προστασία των οδηγών, το Halo, αλλά και για τα κράνη νέας γενιάς.

Στη συζήτηση τέθηκε και θέμα για επαναπροσδιορισμό της θέσης των καμερών αλλά και των καθρεπτών.  

Οι προσπάθειες για την καλύτερη προστασία του κεφαλιού του οδηγού πλέον του συστήματος Halo έχουν να κάνουν και με τα κράνη.

 Μάλιστα η FIA προέβη σε σειρά τροποποιήσεων του κανονισμού έγκρισης τύπου. Συγκεκριμένα τα νέα κράνη, Advanced Helmet, θα έχουν προηγμένα χαρακτηριστικά βαλλιστικής προστασίας (δεν μιλάνε για προστασία από σφαίρες, αλλά από τα διάφορα εξαρτήματα των μονοθεσίων με απτό παράδειγμα τον τραυματισμό του Μάσα, όταν εξάρτημα από την ανάρτηση της προπορευόμενης Brawn GP διαπέρασε το κράνος του Βραζιλιάνου και καρφώθηκε πάνω από το αριστερό φρύδι), θα προσφέρουν καλύτερη απορρόφηση ενέργειας σε περίπτωση ατυχήματος, θα υποβληθούν σε αυστηρότερες δοκιμές κρούσης και θα έχουν εκτεταμένη περιοχή προστασίας.

Η υιοθέτηση των νέων προδιαγραφών θα ξεκινήσει από τη Formula 1, το 2019, και θα  προχωρήσει στα άλλα μεγάλα πρωταθλήματα της FIA.

Εξετάζεται επίσης η χρήση βιομετρικών γαντιών, ώστε οι οργανωτές να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τη φυσική κατάσταση των οδηγών, ενώ θα υπάρχει πλήρης καταγραφή των δεδομένων από τις δοκιμές, σε ό,τι αφορά την αντοχή και τη φυσική κατάσταση των οδηγών.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.