Είστε εδώ

F1

Formula 1,Ferrari:Σκέφτηκαν, αλλά δεν έφτιαξαν το DAS

του Σωτήριου Χάλλα

Από τις 20 Φεβρουαρίου και μετά το θέμα για το οποίο συζητάνε όλοι στη Formula 1 είναι το DAS, το σύστημα που έφερε η Mercedes με το οποίο οι οδηγοί μπορούν να αλλάζουν εν κινήσει τη γωνία απόκλισης των μπροστινών τροχών.

Μετά το θαυμασμό που προκάλεσε το σύστημα, το μεγάλο ερώτημα που έπρεπε να απαντήσουν οι επικεφαλής των υπόλοιπων εννέα ομάδων ήταν αν θα αναπτύξουν το δικό τους DAS. Εντονότερη πίεση στο συγκεκριμένο θέμα ασκείται στη Ferrari, αφού είναι η βασική αντίπαλος της Mercedes και παράλληλα εκείνη με το μεγαλύτερο budget.

Μέχρι στιγμής οι Ιταλοί δεν έχουν απαντήσει οριστικά τι σκοπεύουν να πράξουν, όμως ο Μπινότο έκανε κάποιες δηλώσεις που δεν τις περιμέναμε.

Ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής είπε ότι για τη Scuderia το DAS δεν είναι κάτι άγνωστο. Συγκεκριμένα, είπε ότι στο παρελθόν η Scuderia είχε εξετάσει την πιθανότητα να αναπτύξει κάποιο αντίστοιχο σύστημα, όμως τότε είχε αποφασίσει να μην προχωρήσει. Βασική αιτία για αυτή την απόφαση ήταν ότι θεωρούσαν πως θα είναι παράνομο.

Επιπλέον, θεώρησαν ότι δε θα ταίριαζε με τις βασικές αρχές σχεδιασμού του μονοθεσίου, οπότε δε θα λειτουργούσε ικανοποιητικά και δε θα προσέφερε σημαντικό πλεονέκτημα.

Όσον αφορά την υλοποίηση της Mercedes, ο Μπινότο είπε ότι δε γνωρίζει αν το σύστημα είναι αποκλειστικά υδραυλικό ή αν έχει και ηλεκτρονικά στοιχεία, ενώ δεν μπορεί να είναι 100% σίγουρος για τη νομιμότητά του.

Σε κάθε περίπτωση ξέρει ότι ακόμα και αν η Ferrari αποφασίσει να φτιάξει κάτι αντίστοιχο θα χρειαστεί αρκετός καιρός, δεδομένου ότι πρόκειται για σύστημα που σχετίζεται με το βασικό σχεδιασμό του μονοθεσίου, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνει εκ νέου το ομολογκάρισμα, αλλά και οι δοκιμές πρόσκρουσης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.