![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/26/photon31699f85257.jpg?itok=vIwgouxP)
Από τις 20 Φεβρουαρίου και μετά το θέμα για το οποίο συζητάνε όλοι στη Formula 1 είναι το DAS, το σύστημα που έφερε η Mercedes με το οποίο οι οδηγοί μπορούν να αλλάζουν εν κινήσει τη γωνία απόκλισης των μπροστινών τροχών.
Μετά το θαυμασμό που προκάλεσε το σύστημα, το μεγάλο ερώτημα που έπρεπε να απαντήσουν οι επικεφαλής των υπόλοιπων εννέα ομάδων ήταν αν θα αναπτύξουν το δικό τους DAS. Εντονότερη πίεση στο συγκεκριμένο θέμα ασκείται στη Ferrari, αφού είναι η βασική αντίπαλος της Mercedes και παράλληλα εκείνη με το μεγαλύτερο budget.
Μέχρι στιγμής οι Ιταλοί δεν έχουν απαντήσει οριστικά τι σκοπεύουν να πράξουν, όμως ο Μπινότο έκανε κάποιες δηλώσεις που δεν τις περιμέναμε.
Ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής είπε ότι για τη Scuderia το DAS δεν είναι κάτι άγνωστο. Συγκεκριμένα, είπε ότι στο παρελθόν η Scuderia είχε εξετάσει την πιθανότητα να αναπτύξει κάποιο αντίστοιχο σύστημα, όμως τότε είχε αποφασίσει να μην προχωρήσει. Βασική αιτία για αυτή την απόφαση ήταν ότι θεωρούσαν πως θα είναι παράνομο.
Επιπλέον, θεώρησαν ότι δε θα ταίριαζε με τις βασικές αρχές σχεδιασμού του μονοθεσίου, οπότε δε θα λειτουργούσε ικανοποιητικά και δε θα προσέφερε σημαντικό πλεονέκτημα.
Όσον αφορά την υλοποίηση της Mercedes, ο Μπινότο είπε ότι δε γνωρίζει αν το σύστημα είναι αποκλειστικά υδραυλικό ή αν έχει και ηλεκτρονικά στοιχεία, ενώ δεν μπορεί να είναι 100% σίγουρος για τη νομιμότητά του.
Σε κάθε περίπτωση ξέρει ότι ακόμα και αν η Ferrari αποφασίσει να φτιάξει κάτι αντίστοιχο θα χρειαστεί αρκετός καιρός, δεδομένου ότι πρόκειται για σύστημα που σχετίζεται με το βασικό σχεδιασμό του μονοθεσίου, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνει εκ νέου το ομολογκάρισμα, αλλά και οι δοκιμές πρόσκρουσης.