Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πότε ξεκίνησαν οι συνομιλίες Ferrari - Σάινθ;

του Σωτήριου Χάλλα

Μόλις δύο μέρες μετά την ανακοίνωση του Φέτελ ότι θα αποχωρήσει από τη Ferrari όταν τελειώσει η σεζόν του 2020, η Scuderia έκανε γνωστό ότι στη θέση του θα τοποθετηθεί ο Κάρλος Σάινθ.

Παρ’ όλα αυτά, δεν πρέπει ούτε για μια στιγμή να θεωρήσουμε ότι οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Ισπανό και την ιταλική ομάδα είχαν τόσο μικρή διάρκεια. Κάθε μεταγραφή στη Formula 1 απαιτεί πολλές μέρες ή συνηθέστερα μήνες επικοινωνίας ανάμεσα σε οδηγό και ομάδα και το ίδιο συνέβη και σε αυτή την περίπτωση. Όμως πότε έγινε η πρώτη επαφή Ferrari - Σάινθ και ποια πλευρά έκανε την πρώτη κίνηση;

Σύμφωνα με τον 25χρονο πιλότο η πρώτη επαφή έγινε από το Μαρανέλο “τον χειμώνα του 2019 - 2020”.

Μετά από αυτό η πρώτη κίνηση του Σάινθ ήταν να πάει στον Ζακ Μπράουν, τον επικεφαλής της McLaren, προκειμένου να ζητήσει την άδειά του ώστε να προχωρήσει σε σοβαρές συνομιλίες. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούσε να ξέρει την αντίδραση του αμερικανού, όμως εκείνος του απάντησε αμέσως “κοίτα, είναι μεγάλη ευκαιρία, πήγαινε και μίλα μαζί τους ώστε να δεις περί τίνος πρόκειται”.

Από εκεί και πέρα η ιστορία είναι γνωστή. Οι προτάσεις που έκανε η Ferrari στον Φέτελ δεν τον άφησαν ικανοποιημένο με αποτέλεσμα να αποφασίσει να φύγει από το Μαρανέλο, έτσι οι συνομιλίες των δύο πλευρών που είχαν ξεκινήσει μήνες νωρίτερα, ολοκληρώθηκαν με την υπογραφή διετούς συμβολαίου.

Μαζί με τα παραπάνω ο Σάινθ είπε ότι έχει πολύ καλές σχέσεις με τον Λεκλέρκ και ότι είναι ο οδηγός με τον οποίο προτιμά να κουβεντιάζει όταν οι οδηγοί είναι συγκεντρωμένοι στο γκριντ, πριν μπουν στα μονοθέσιά τους.

Ο Ισπανός δήλωσε ότι αυτό το κάνει για δύο λόγους. Ο ένας είναι ότι του αρέσει πολύ η παρέα του Μονεγάσκου και ο δεύτερος ότι προτιμά να μιλάει με κάποιον που πιθανότατα δε θα βρεθεί κοντά κατά τη διάρκεια του αγώνα, ώστε αυτό να του δίνει κίνητρο να κινηθεί πιο γρήγορα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.