Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πολύ φιλόδοξοι στόχοι για τη Racing Point

του Σωτήριου Χάλλα

Η Racing Point από το 2021 θα είναι η εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στη Formula 1, όμως η αλλαγή δε θα αφορά μόνο το όνομα, αλλά συνολικά την παρουσία της ομάδας στο άθλημα και τους στόχους που εκείνη έχει.

Συγκεκριμένα ο επικεφαλής της ομάδας,Ότμαρ Ζαφνάουερ, δήλωσε ότι ο απώτερος στόχος πλέον είναι η Racing Point να φτάσει να ανταγωνίζεται τις τρεις ισχυρότερες ομάδες του πρωταθλήματος, δηλαδή τους “ταύρους”, τη Ferrari και τη Mercedes. Προκειμένου να τα καταφέρει σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά το μέγεθος και τις δυνατότητες του εργοστασίου της, ενώ παράλληλα θα αυξήσει και τον αριθμό των εργαζομένων.

Σύμφωνα με τον Ζαφνάουερ το σχέδιο έχει τριετή ορίζοντα, οπότε θέλουν να φτάσουν στις κορυφαίες θέσεις του grid το 2023. Ο λόγος είναι ότι οι εργασίες στο εργοστάσιο, αλλά και η πρόσληψη νέου προσωπικού θα απαιτήσουν περίπου δύο χρόνια. Σε αυτό το διάστημα η ομάδα δε θα λειτουργεί στο 100% των δυνατοτήτων της, καθώς θα υπάρχουν συνεχώς προσθήκες σε εργαζόμενους καθώς και αλλαγές κάποιων τμημάτων, τα οποία θα μεταφέρονται στις νέες εγκαταστάσεις.

Βέβαια, ο Ζαφνάουερ είπε ότι σκοπός της ομάδας είναι σε αυτή την τριετία να υπάρχει σταθερά πρόοδος, χωρίς αυτή να ανακοπεί ούτε για μία χρονιά.

Η πρώτη τριάδα είναι πολύ φιλόδοξος στόχος για τη Racing Point, δεδομένου ότι το 2019 τερμάτισε στην έβδομη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, όμως ας μην ξεχνάμε ότι ως Force India είχε φτάσει μέχρι και την τέταρτη θέση το 2017. Επιπλέον, τώρα υπάρχει ο Καναδός δισεκατομμυριούχος Λόρενς Στρολ στην ιδιοκτησία της ομάδας, στοιχείο το οποίο διευκολύνει το όλο εγχείρημα.

Τα επόμενα χρόνια θα δούμε αν η Aston Martin, όπως θα ονομάζεται από το 2021, θα καταφέρει τα παραπάνω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι για κάποιο διάστημα δε θα έχουν να ασχοληθούν με το οδηγικό δίδυμο, καθώς ο Πέρες έχει υπογράψει συμβόλαιο μέχρι και το 2022, ενώ ο Λανς Στρολ έχει εξασφαλισμένη θέση δεδομένου ότι η ομάδα ανήκει στον πατέρα του.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.