Είστε εδώ

F1

Formula 1: Ποιους επηρεάζει η αποχώρηση του Φέτελ;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την ανακοίνωση της Ferrari ότι ο Φέτελ θα αποχωρήσει από την ομάδα στο τέλος του 2020, έχει ανοίξει ο ασκός του Αιόλου σχετικά με τους πιθανούς αντικαταστάτες αλλά και τις μεταγραφές που θα επηρεαστούν από αυτή την κίνηση του Γερμανού.

Έχουμε δει πολλές φορές στη Formula 1 η απόφαση ενός οδηγού σχετικά με το μέλλον του να δημιουργεί ένα ντόμινο εξελίξεων, με την περίπτωση του Φέτελ να μην αποτελεί εξαίρεση. Η αποχώρησή του από τη Scuderia συνεπάγεται ότι η θέση δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρκ μένει άδεια, με τους επικρατέστερους υποψήφιους για την αντικατάστασή του να είναι ο Ρικιάρντο και ο Σάινθ, όμως και οι δικές τους μεταγραφές θα δημιουργήσουν κενές θέσεις, άρα νέα ερωτηματικά.

Η διαφορά με άλλες χρονιές, είναι ότι οι ομάδες δε θέλουν μέσα στα διάφορα ζητήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν αυτή την περίοδο, να υπάρχει και η αβεβαιότητα σχετικά με τους οδηγούς του 2021, οπότε οι όποιες εξελίξεις αναμένεται να είναι σύντομες.

Τα επικρατέστερα σενάρια σχετικά με το μέλλον των τριών οδηγών είναι δύο. Στο πρώτο ο Φέτελ πάει στη Renault, ο Ρικιάρντο στη McLaren και ο Σάινθ στη Ferrari, ενώ στο δεύτερο Φέτελ και Σάινθ αλλάζουν θέσεις μεταξύ τους, με τον Ρικιάρντο να παραμένει στο γαλλικό στρατόπεδο. Πάντως, ο συνήθως καλά πληροφορημένος Ιταλός blogger, Λίο Τουρίνι, αναφέρει ότι θα πραγματοποιηθεί το πρώτο.

Σε κάθε περίπτωση παρατηρούμε ότι κοινό σημείο και των δύο εναλλακτικών είναι ότι ο Σάινθ θα ντυθεί στα κόκκινα, επιλογή που δείχνει να είναι η πιο ρεαλιστική για τη Ferrari, δεδομένου ότι ο Ισπανός θεωρητικά θα ενεργήσει ως Νο 2 οδηγός αν του ζητηθεί, σε αντίθεση με τον Ρικιάρντο που θεωρητικά είναι πιο δύσκολο να συμφωνήσει σε κάτι τέτοιο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.