Αρκετά πιθανό θεωρείται το ενδεχόμενο οι αλλαγές που ήταν προγραμματισμένες να γίνουν το 2021, να καθυστερήσουν κατά ένα χρόνο, απόφαση η οποία αναμένεται να ληφθεί σήμερα, 19 Μαρτίου.
Την Τρίτη 17 Μαρτίου οι επικεφαλής των δέκα ομάδων της Formula 1 είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, στην οποία συζήτησαν το ενδεχόμενο οι αλλαγές κανονισμών του 2021, να μεταφερθούν για το 2022.
Σε εκείνη την επικοινωνία εννέα ομάδες είχαν συμφωνήσει, με μοναδική εξαίρεση τη Ferrari η οποία είχε ζητήσει χρόνο να το σκεφτεί. Από τη στιγμή που έστω και μία ομάδα δεν είχε πει το ναι, δεν μπορούσε να υπάρξει απόφαση, αφού πρόκειται για θέμα στο οποίο απαιτείται πλήρης ομοφωνία. Επιπλέον, η Ferrari λόγω της ιστορικότητάς της έχει δικαίωμα να ασκήσει βέτο σχεδόν σε οποιαδήποτε απόφαση αφορά τη Formula 1.
Ωστόσο, φαίνεται ότι τελικά η πρόταση θα περάσει, αφού ο Μπινότο, επικεφαλής της Scuderia, είπε στο επίσημο site της Formula 1 ότι η ομάδα του θα υποστηρίξει τη μεταφορά των νέων κανονισμών στο 2022.
Οι λόγοι που οι ομάδες θέλουν κάτι τέτοιο είναι πολλοί. Ένας είναι ότι τα έσοδα της φετινής χρονιάς θα είναι μειωμένα λόγω της μη διεξαγωγής κάποιων αγώνων, όμως την ίδια στιγμή θα πρέπει να αναπτύσσουν μία εντελώς καινούρια γενιά μονοθεσίων, διαδικασία η οποία είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα. Άλλος λόγος είναι ότι τα μονοθέσια που ετοίμασαν για το 2020 δε θα τα εκμεταλλευτούν όσο μπορούν, καθώς θα συμμετάσχουν σε λιγότερους αγώνες, οπότε με την καθυστέρηση της αλλαγής κανονισμών επεκτείνουν το χρόνο ζωής τους.
Βέβαια, πρέπει να αναφέρουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα η καθυστέρηση θα αφορά μόνο τους τεχνικούς κανονισμούς, ενώ το budget cap, δηλαδή το πλαφόν των 175 εκατομμυρίων δολαρίων στα έξοδα των ομάδων, θα επιβληθεί κανονικά.
Μένει να δούμε ποια θα είναι η επίσημη απόφαση που θα ανακοινώσουν οι ομάδες.