Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πιθανή αναβολή των κανονισμών του 2021

του Σωτήριου Χάλλα

Αρκετά πιθανό θεωρείται το ενδεχόμενο οι αλλαγές που ήταν προγραμματισμένες να γίνουν το 2021, να καθυστερήσουν κατά ένα χρόνο, απόφαση η οποία αναμένεται να ληφθεί σήμερα, 19 Μαρτίου.

Την Τρίτη 17 Μαρτίου οι επικεφαλής των δέκα ομάδων της Formula 1 είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, στην οποία συζήτησαν το ενδεχόμενο οι αλλαγές κανονισμών του 2021, να μεταφερθούν για το 2022.

Σε εκείνη την επικοινωνία εννέα ομάδες είχαν συμφωνήσει, με μοναδική εξαίρεση τη Ferrari η οποία είχε ζητήσει χρόνο να το σκεφτεί. Από τη στιγμή που έστω και μία ομάδα δεν είχε πει το ναι, δεν μπορούσε να υπάρξει απόφαση, αφού πρόκειται για θέμα στο οποίο απαιτείται πλήρης ομοφωνία. Επιπλέον, η Ferrari λόγω της ιστορικότητάς της έχει δικαίωμα να ασκήσει βέτο σχεδόν σε οποιαδήποτε απόφαση αφορά τη Formula 1.

Ωστόσο, φαίνεται ότι τελικά η πρόταση θα περάσει, αφού ο Μπινότο, επικεφαλής της Scuderia, είπε στο επίσημο site της Formula 1 ότι η ομάδα του θα υποστηρίξει τη μεταφορά των νέων κανονισμών στο 2022.

Οι λόγοι που οι ομάδες θέλουν κάτι τέτοιο είναι πολλοί. Ένας είναι ότι τα έσοδα της φετινής χρονιάς θα είναι μειωμένα λόγω της μη διεξαγωγής κάποιων αγώνων, όμως την ίδια στιγμή θα πρέπει να αναπτύσσουν μία εντελώς καινούρια γενιά μονοθεσίων, διαδικασία η οποία είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα. Άλλος λόγος είναι ότι τα μονοθέσια που ετοίμασαν για το 2020 δε θα τα εκμεταλλευτούν όσο μπορούν, καθώς θα συμμετάσχουν σε λιγότερους αγώνες, οπότε με την καθυστέρηση της αλλαγής κανονισμών επεκτείνουν το χρόνο ζωής τους.

Βέβαια, πρέπει να αναφέρουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα η καθυστέρηση θα αφορά μόνο τους τεχνικούς κανονισμούς, ενώ το budget cap, δηλαδή το πλαφόν των 175 εκατομμυρίων δολαρίων στα έξοδα των ομάδων, θα επιβληθεί κανονικά.

Μένει να δούμε ποια θα είναι η επίσημη απόφαση που θα ανακοινώσουν οι ομάδες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.