Είστε εδώ

F1

Formula 1: Ώρα αποφάσεων για τον Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Στη Ferrari έχουν δηλώσει επανειλημμένα ότι θέλουν η συνεργασία με τον Φέτελ να συνεχιστεί και μετά το τέλος του 2020, οπότε λήγει το τρέχον συμβόλαιό του και σε αυτό το πλαίσιο φαίνεται ότι του έκαναν μία πρώτη πρόταση.

Βέβαια, οι όροι της πρότασης δεν έχουν καμία σχέση με εκείνη που είχε υπογράψει το 2017, όπως καμία σχέση δεν έχει και η απόδοση του Γερμανού τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ο οποίος στην πρώτη του σεζόν συνύπαρξης με τον νεαρό και άπειρο Λεκλέρκ,, βρέθηκε πίσω του στο πρωτάθλημα οδηγών.

Το συμβόλαιο που υπεγράφη εκείνη την περίοδο ανάμεσα στις δύο πλευρές αφορούσε τριετή διάρκεια, με τις συνολικές απολαβές του Γερμανού σε αυτό το διάστημα να αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Πλέον, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, οι Ιταλοί προσφέρουν στον Φέτελ συμβόλαιο ενός έτους, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2021, με το οικονομικό σκέλος να είναι σημαντικά μειωμένο.

Ο 32χρονος θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τη σεζόν του 2020 ώστε να ανεβάσει την απόδοσή του, προκειμένου να πείσει τη Ferrari ότι πρέπει να παραμείνει στο Μαρανέλο για μεγαλύτερο διάστημα, όμως οι αναβολές και οι ακυρώσεις των αγώνων του έχουν στερήσει αυτή τη δυνατότητα. Κατά συνέπεια, οι όποιες διαπραγματεύσεις θα γίνουν με βάση τα αποτελέσματα του 2019, στοιχείο που δεν τον ευνοεί.

Αν όντως η Scuderia έχει κάνει την πρότασή της, από εδώ και πέρα η συνέχεια εξαρτάται από το αν ο Φέτελ θέλει να την αποδεχτεί ή όχι. Πρέπει να αναφέρουμε ότι τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορούν φήμες ότι ο Γερμανός εξετάζει την πιθανότητα της μετάβασης στη McLaren, όμως παλαιότερα έχει δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει να οδηγήσει σε ομάδα του midfield.

Σε κάθε περίπτωση η Ferrari θεωρητικά έχει εναλλακτικές, με τα πρώτα ονόματα που θέτουν υποψηφιότητα να ντυθούν στα κόκκινα να είναι οι Ρικιάρντο, Τζιοβινάτσι και Σάινθ.

Μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει τα μονοθέσια στην πίστα, όμως η silly season μόλις ξεκίνησε.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.