Είστε εδώ

F1

Formula 1: Κανονισμοί 2021: Η κρίσιμη μέρα για το μέλλον της Formula 1

του Σωτήριου Χάλλα

Η Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου του 2019 ίσως αποδειχτεί μία από τις σημαντικότερες ημερομηνίες στην ιστορία της Formula 1, καθώς είναι η ημερομηνία που οι ομάδες συνεδριάζουν στις Η.Π.Α. για να ψηφίσουν αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές που προτείνει η Liberty Media για το 2021.

Αρχικά οι κανονισμοί ήταν να ψηφιστούν τον Ιούνιο όμως τότε δεν υπήρξε ομοφωνία, οπότε η ψηφοφορία μετατέθηκε για το τέλος Οκτωβρίου, προκειμένου να υπάρχει ο χρόνος ώστε να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές που θα έκαναν όλες τις ομάδες να συμφωνήσουν.

Βέβαια, στους προτεινόμενους κανονισμούς υπάρχουν τμήματα που ίσως να προκαλέσουν νέα καθυστέρηση ή ακόμα και ακύρωση της εφαρμογής τους.

Ίσως το βασικότερο “αγκάθι” έχει να κάνει με το οικονομικό σκέλος. Το σχέδιο που έχει φτιάξει η Liberty Media προβλέπει ότι από το 2021 θα υπάρχει πλαφόν στα έξοδα που θα μπορεί να κάνει μια ομάδα, το οποίο ορίζεται στα 175 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος και ταυτόχρονα, αλλάζει τον τρόπο που διανέμονται τα κέρδη στις ομάδες. Ναι μεν το συνολικό ποσό αυξάνεται, όμως πλέον η κατανομή είναι πιο δίκαιη, οπότε οι μικρότερες ομάδες θα παίρνουν σαφώς περισσότερα χρήματα από όσα παίρνουν σήμερα.

Αυτό είναι κάτι το οποίο μερικές ομάδες δε βλέπουν με καλό μάτι, με πρώτη τη Mercedes, η οποία πρότεινε οι αλλαγές να μην εφαρμοστούν από το 2021 αλλά από το 2022.

Από την άλλη, οι άνθρωποι της Liberty Media αναφέρουν ότι δεν μπορεί να καθυστερήσει άλλο η εφαρμογή των κανονισμών, καθώς βλέπουν ότι παρά τις αλλαγές που υπήρξαν φέτος στο αεροδυναμικό σκέλος, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο να υπάρχουν μάχες διαρκείας ανάμεσα στα μονοθέσια, αλλά και ότι το χάσμα ανάμεσα στις τρεις μεγάλες ομάδες και το υπόλοιπο grid συνεχώς μεγαλώνει.

Άραγε θα υπερψηφιστούν οι προτάσεις ή θα υπάρξει και άλλη καθυστέρηση;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.