Είστε εδώ

F1

Formula 1: Η Marlboro χορηγεί ακόμα τη Ferrari!

του Σωτήριου Χάλλα

Κάποτε, οι εταιρείες που έκαναν τις μεγαλύτερες χορηγίες στη Formula 1 ήταν οι καπνοβιομηχανίες. Τρανά παραδείγματα αποτελούν οι JPS (Lotus), Rothmans (Williams), Camel (Lotus), Mild Seven (Renault) και Marlboro (Ferrari και McLaren).

Μάλιστα, η Marlboro για κάποια χρόνια ξόδευε τόσο πολλά που χορηγούσε ταυτόχρονα τις δύο μεγαλύτερες ομάδες του αθλήματος ενώ από το 1997 που σταμάτησε η χορηγία προς τη McLaren οι κόκκινοι προσέθεσαν την εταιρεία καπνικών προϊόντων στην επίσημη ονομασία τους. Έτσι η ομάδα λεγόταν πλέον Scuderia Ferrari Marlboro.

Όμως, το 2001 η FIA αποφάσισε ότι το 2006 θα ήταν η τελευταία χρονιά που θα επιτρεπόταν να διαφημίζονται καπνοβιομηχανίες μέσω της Formula 1. Έκτοτε, οι δεσμοί μεταξύ καπνοβιομηχανιών και ομάδων διακόπηκαν οριστικά με μία εξαίρεση. Η Marlboro συνέχισε να είναι χορηγός της Ferrari και η ιταλική ομάδα από τη μεριά της είχε αφ’ ενός κάτι σαν barcode πάνω στο μονοθέσιο το οποίο έμοιαζε με τα σήματα της καπνοβιομηχανίας, αφ’ ετέρου διατήρησε τη Marlboro στην ονομασία της.

Βέβαια και αυτά τα στοιχεία άρχισαν σταδιακά να εκλείπουν. Περίπου στο μέσο του 2010 το barcode έφυγε από το μονοθέσιο ενώ από το βρετανικό Γκραν Πρι του 2011 η ονομασία της ομάδας έγινε και πάλι Scuderia Ferrari.

Παρ’ όλα αυτά, όσο περίεργο και να φαίνεται, η Marlboro είναι ακόμα χορηγός της Ferrari. To 2015 o Maurizio Arrivabene έφυγε από τη Marlboro για να αναλάβει το ρόλο του επί κεφαλής της ομάδας και με αφορμή αυτό η χορηγία συνεχίστηκε.

Και τώρα, σα να μην είναι ήδη περίεργο όλο αυτό, η χορηγία ανανεώθηκε ξανά. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι περιλαμβάνει αυτή η συμφωνία καθώς αυτή τη γνώση την έχουν μόνο τα μεγάλα στελέχη των δύο εταιρειών όμως υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια φήμες που λένε ότι η Marlboro αγοράζει από τη Ferrari όλο το διαφημιστικό χώρο πάνω στο μονοθέσιο και μετά καρπώνεται τα όποια κέρδη από τους διαφημιζόμενους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.