Είστε εδώ

F1

Formula 1: Η Ίμολα θέλει να επιστρέψει. Θα το πετύχει;

του Σωτήριου Χάλλα

Με το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 να μην έχει ξεκινήσει ακόμα, αναζητώνται λύσεις ώστε όταν αυτό γίνει, να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι αγώνες και μία απροσδόκητη πρόταση ήρθε από την πίστα της Ίμολα.

Στο ιταλικό σιρκουί γινόταν Γκραν Πρι μέχρι και το 2006, όμως στη συνέχεια κρίθηκε ότι δεν πληρούσε τα πρότυπα της Formula 1. Ωστόσο, τα χρόνια που μεσολάβησαν ανακαινίστηκε, έγιναν πολλές βελτιώσεις στο θέμα της ασφάλειας και πλέον βρίσκεται σε επίπεδο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια οι άνθρωποι της πίστας προσπαθούν να κάνουν κινήσεις ώστε να γίνει και πάλι αγώνας εκεί, όμως δεν τα έχουν καταφέρει. Ωστόσο, αυτό που δεν πέτυχαν τόσο καιρό, ίσως το καταφέρουν λόγω των ιδιαίτερων καταστάσεων που υπάρχουν τον τελευταίο καιρό.

Λόγω της πανδημίας έχουν μέχρι στιγμής επηρεαστεί 10 αγώνες, εκ των οποίων οι δύο, σε Αυστραλία και Μονακό, έχουν ακυρωθεί, ενώ οι υπόλοιποι οχτώ έχουν αναβληθεί, τουλάχιστον αυτό λένε οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προκειμένου να γίνουν αρκετοί αγώνες σε σύντομο χρονικό διάστημα, υπάρχει η σκέψη να δοθεί προτεραιότητα στα ευρωπαϊκά Γκραν Πρι, δεδομένου ότι οι αποστάσεις ανάμεσα στις πίστες είναι μικρές.

Με αυτό το δεδομένο από τη μία και με τη σταθερή βελτίωση της εικόνας στην Ιταλία, η Ίμολα ίσως καταφέρει αυτό που προσπαθεί εδώ και πολύ καιρό. Να τρέξουν και πάλι τα μονοθέσια της Formula 1 στην άσφαλτό της

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.