Είστε εδώ

F1

Formula 1: "Χωρίζουν" Ferrari - Φέτελ. Τι προηγήθηκε;

του Σωτήριου Χάλλα

Με το συμβόλαιο του Σεμπάστιαν Φέτελ στη Ferrari να ολοκληρώνεται με τη λήξη της σεζόν του 2020, οι δύο πλευρές είχαν ήδη ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις ώστε να καταλήξουν σε ένα νέο συμβόλαιο, όμως οι συζητήσεις δεν ευοδώθηκαν σύμφωνα με γερμανικά μέσα, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να εγκαταλείψει το Μαρανέλο μετά από έξι σεζόν.

Ιταλικά δημοσιεύματα ανέφεραν εδώ και καιρό πληροφορίες για τις συζητήσεις ανάμεσα στη Scuderia και τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Σύμφωνα με αυτές η πρώτη προσφορά που δέχτηκε ο Φέτελ ήταν για συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας, το οποίο προέβλεπε σημαντικά μειωμένες αποδοχές. Από τα (εκτιμώμενα) 30 εκατομμύρια δολάρια/έτος, πλέον θα έπεφτε στα 12, ακριβώς όσα αναγράφονται και στο συμβόλαιο του νεαρού team mate του, Σαρλ Λεκλέρκ. Οι Ιταλοί ανέφεραν στη συνέχεια ότι ο Φέτελ δε συμφώνησε, με βασικό του πρόβλημα να είναι η διάρκεια του συμβολαίου. Τα ιταλικά μέσα συνέχισαν τις αναφορές, λέγοντας ότι η Ferrari έκανε δεύτερη πρόταση με χρονική διάρκεια δύο ετών, χωρίς να αλλάξει κάτι άλλο.

Λίγες μέρες αργότερα, παίρνοντας τη σκυτάλη από τους Ιταλούς, τα γερμανικά μέσα γράφουν ότι τελικά το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα φοράει την κόκκινη στολή. Τα παραπάνω επιβεβαιώθηκαν επίσημα από την ιταλική ομάδα, με τον Γερμανό να αναφέρει στο πλαίσιο της ανακοίνωσης ότι το οικονομικό σκέλος δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην απόφασή του.

Πλέον υπάρχουν δύο μεγάλα ερωτηματικά. Το ένα είναι πού θα συνεχίσει την καριέρα του ο Φέτελ και το δεύτερο, ποιον θα πάρει η Ferrari στη θέση του. Με τον Λεκλέρκ να θεωρείται το αστέρι της ομάδας για τα επόμενα χρόνια, το πιθανότερο είναι ότι θα θελήσουν κάποιον οδηγό που θα έχει υποστηρικτικό ρόλο. Οι επικρατέστεροι υποψήφιοι είναι οι Ρικιάρντο και Σάινθ, όμως και οι δύο είναι πιλότοι “διψασμένοι” για διάκριση, ειδικά ο Αυστραλός, οπότε αν η Scuderia καταλήξει σε κάποιον από τους δύο, ίσως δυσκολευτεί στη διαχείρισή τους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.