Είστε εδώ

F1

Formula 1: Χειμερινές δοκιμές (2η μέρα) - Εκπλήξεις

του Σωτήριου Χάλλα

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.

Αρχικά να πούμε ότι ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος έκανε πιο γρήγορο χρόνο από εκείνον του Πέρεθ που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρωινό σκέλος, βάζοντας μάλιστα τα ελαστικά C1, δηλαδή την πιο σκληρή γόμα της Pirelli.

Ο Ραϊκόνεν ήταν και ο πρώτος που έφερε κόκκινη σημαία στη διαδικασία, όταν περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της η C39 ακινητοποιήθηκε στην ανηφόρα πριν τη στροφή 9.

Ωστόσο, η πρώτη βλάβη είχε έρθει πιο πριν στη Mercedes, ομάδα που έχει πολύ καλά στατιστικά σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία. Συγκεκριμένα, ο Μπότας αναγκάστηκε να σταματήσει έπειτα από 77 γύρους, λόγω ηλεκτρολογικού προβλήματος.

Πίσω από τον Ραϊκόνεν που έκανε χρόνο 1:17.091 ο Πέρεθ είχε κάνει 1:17.347. Στο ίδιο δευτερόλεπτο βρέθηκαν και οι Ρικιάρντο και Άλμπον. Ο Γκασλί ακολούθησε στην πέμπτη θέση με τον Φέτελ να μένει έκτος στην πρώτη περίοδο που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της SF1000. Ο Ράσελ συνέχισε τις ενθαρρυντικές εμφανίσεις της Williams πετυχαίνοντας τον έβδομο ταχύτερο χρόνο. Λεκλέρκ, Χάμιλτον και Νόρις έκλεισαν τη δεκάδα των 10 ταχύτερων.

Παρατηρούμε ότι όλες οι ομάδες εστιάζουν στην κάλυψη πολλών χιλιομέτρων και όχι στην επίτευξη γρήγορων γύρων. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για τις μεγαλύτερες ομάδες, αφού ακόμα και η Ferrari που το 2019 κυνηγούσε το χρονόμετρο, φέτος δεν τη βλέπουμε ψηλά στους χρόνους. Σίγουρα, βασική αιτία είναι ότι φέτος οι μέρες δοκιμών έχουν μειωθεί σε έξι, από οχτώ που ήταν μέχρι πέρυσι.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.