![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/20/photon31636f85056.jpg?itok=uk0NEGV0)
Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.
Αρχικά να πούμε ότι ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος έκανε πιο γρήγορο χρόνο από εκείνον του Πέρεθ που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρωινό σκέλος, βάζοντας μάλιστα τα ελαστικά C1, δηλαδή την πιο σκληρή γόμα της Pirelli.
Ο Ραϊκόνεν ήταν και ο πρώτος που έφερε κόκκινη σημαία στη διαδικασία, όταν περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της η C39 ακινητοποιήθηκε στην ανηφόρα πριν τη στροφή 9.
Ωστόσο, η πρώτη βλάβη είχε έρθει πιο πριν στη Mercedes, ομάδα που έχει πολύ καλά στατιστικά σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία. Συγκεκριμένα, ο Μπότας αναγκάστηκε να σταματήσει έπειτα από 77 γύρους, λόγω ηλεκτρολογικού προβλήματος.
Πίσω από τον Ραϊκόνεν που έκανε χρόνο 1:17.091 ο Πέρεθ είχε κάνει 1:17.347. Στο ίδιο δευτερόλεπτο βρέθηκαν και οι Ρικιάρντο και Άλμπον. Ο Γκασλί ακολούθησε στην πέμπτη θέση με τον Φέτελ να μένει έκτος στην πρώτη περίοδο που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της SF1000. Ο Ράσελ συνέχισε τις ενθαρρυντικές εμφανίσεις της Williams πετυχαίνοντας τον έβδομο ταχύτερο χρόνο. Λεκλέρκ, Χάμιλτον και Νόρις έκλεισαν τη δεκάδα των 10 ταχύτερων.
Παρατηρούμε ότι όλες οι ομάδες εστιάζουν στην κάλυψη πολλών χιλιομέτρων και όχι στην επίτευξη γρήγορων γύρων. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για τις μεγαλύτερες ομάδες, αφού ακόμα και η Ferrari που το 2019 κυνηγούσε το χρονόμετρο, φέτος δεν τη βλέπουμε ψηλά στους χρόνους. Σίγουρα, βασική αιτία είναι ότι φέτος οι μέρες δοκιμών έχουν μειωθεί σε έξι, από οχτώ που ήταν μέχρι πέρυσι.