Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας - FP2: Στέγνωσε η πίστα, ανέβηκε η Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Η δεύτερη περίοδος τω ν ελεύθερων δοκιμών “ανήκει” στη Ferrari, αφού οι οδηγοί της πέτυχαν να κάνουν τους δύο ταχύτερους γύρους της διαδικασίας και να βάψουν κόκκινη την κορυφή του πίνακα των χρόνων.

Σε αντίθεση με την πρώτη περίοδο που η πίστα ήταν βρεγμένη και όλοι πήγαιναν συντηρητικά, στη δεύτερη πλέον το οδόστρωμα είχε στεγνώσει, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να κατέβουν. Βέβαια, στα πλαϊνά είχε μείνει ακόμα νερό.

Μάλιστα, ο Κούμπιτσα που είχε έξοδο στη στροφή 3 μόλις στο δεύτερο γύρο του, ανέφερε ότι έχασε τον έλεγχο επειδή μπήκε νερό στην πίστα, από ένα πάτημα του Μάγκνουσεν στα κερμπ. Η έξοδος του Πολωνού, έφερε την πρώτη κόκκινη σημαία.

Η δεύτερη και τελευταία βγήκε 5 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, όταν η Toro Rosso του Κβίατ έσβησε ξαφνικά, με αποτέλεσμα ο Ρώσος στη στροφή 13 αντί να στρίψει αριστερά, να πάει ευθεία.

Εκτός από τις δύο κόκκινες σημαίες είχαμε και ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο βγήκε λόγω του Γκασλί. 20 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας ο Γάλλος σταμάτησε στην άκρη ,με καπνούς να βγαίνουν από το μονοθέσιό του.

Στην κορυφή, πίσω από τους Φέτελ και Λεκλέρκ βρέθηκε ο Φερστάπεν, με τους Μπότας και Χάμιλτον να ακολουθούν. Ο Μάγκνουσεν κατάφερε να φέρει τη Haas μέχρι την έκτη θέση, αφήνοντας πίσω του το Ρικιάρντο. Ραϊκόνεν, Άλμπον και Σάινθ συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.