Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι σε εικονικές πίστες

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί λόγω του κορωνοϊού οι πρώτοι εφτά αγώνες να έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί, όμως η Formula1 δε θέλει να αφήσει τους φίλους της χωρίς καθόλου δράση, γι’ αυτό μέχρι το τέλος Μαΐου “μετακομίζει” στον ψηφιακό κόσμο.

Από την Κυριακή 22 Μαρτίου θα ξεκινήσει η επίσημη διεξαγωγή online αγώνων, στους οποίους γίνονται προσπάθειες να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι από τους οδηγούς που αγωνίζονται στο πραγματικό πρωτάθλημα.

Το παιχνίδι που θα χρησιμοποιηθεί είναι το F1 2019 της εταιρείας Codemasters, δηλαδή το επίσημο παιχνίδι της Formula 1. Οι οδηγοί που θα συμμετάσχουν θα το κάνουν από το σπίτι τους και δε θα συγκεντρωθούν σε έναν χώρο, τηρώντας τα μέτρα περιορισμού και υλοποιώντας το “Μένουμε Σπίτι”.

Οι διοργανωτές έχουν επικοινωνία με τις ομάδες ώστε να καταφέρουν να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων οδηγών. Προς το παρόν, αυτοί που έχουν επιβεβαιώσει ότι ΔΕ θα συμμετάσχουν είναι οι Γκασλί και Κβίατ από την AlphaTauri, Γκροζάν και Μάγκνουσεν από τη Haas, Πέρες και Στρολ από τη Racing Point.

Ξεκινώντας με το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν οι εικονικοί αγώνες θα ακολουθούν το πρόγραμμα που υπήρχε μέχρι πριν τον κορωνοϊό, με εξαίρεση τις πίστες στο Βιετνάμ και την Ολλανδία. Επειδή οι δύο χώρες δεν είχαν αγώνα την προηγούμενη σεζόν, δεν υπάρχουν ως επιλογή στο παιχνίδι, όμως θα αντικατασταθούν από άλλες πίστες. Μια ακόμα διαφορά σε σχέση με την πραγματικότητα είναι ότι η AlphaTauri λέγεται ακόμα Toro Rosso, καθώς οι ονομασίες είναι εκείνες του 2019.

Εκτός από τους οδηγούς που βλέπουμε στους αγώνες της Formula 1, το εικονικό grid θα συμπληρωθεί από αναπληρωματικούς οδηγούς αλλά και διασημότητες από άλλους χώρους. Τέλος ανάμεσα στους συμμετέχοντες θα είναι και αναγνωρισμένοι επαγγελματίες παίκτες των ESports.

Φυσικά αυτοί οι αγώνες δε θα έχουν καμία βαθμολογική αξία για το πραγματικό Πρωτάθλημα και γίνονται αποκλειστικά προς τέρψιν του κοινού. Μάλιστα, προκειμένου να βοηθηθούν και οι λιγότερο μυημένοι στα  ESports, η δυσκολία θα είναι ελαφρώς μειωμένη. Δηλαδή δε θα επιτρέπεται η αλλαγή στο set-up του μονοθεσίου, η πρόκληση ζημιάς θα είναι λιγότερη από όση στην πραγματικότητα και θα επιτρέπεται προαιρετικά η χρήση βοηθημάτων όπως το traction control και το ABS.

Ο κάθε αγώνας αναμένεται να έχει συνολική διάρκεια μιάμιση ώρα. Σε αυτή θα υπάρχει περίοδος κατατακτήριων ώστε να καθοριστεί η σειρά εκκίνησης, ενώ ο αγώνας αυτός καθ’ αυτός θα έχει τους μισούς γύρους από τον πραγματικό. Στην περίπτωση του Μπαχρέιν θα έχει 28.

Αυτό το ιδιότυπο “ψηφιακό πρωτάθλημα” προβλέπεται να γίνει μέχρι το τέλος Μαΐου, εκτός και αν οι αναβολές λόγω του κορωνοϊού συνεχίσουν.

Τα ESports τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν μεγάλη άνθιση και τώρα λόγω του κορωνοϊού, θα έχει τη δυνατότητα να εξοικειωθεί μαζί τους ακόμα μεγαλύτερη μερίδα του κοινού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.