![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/26/photon30381f81736.jpg?itok=oQfLfGW1)
Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι του Μεξικό είχε περισσότερη δράση σε σχέση με την πρώτη, αλλά και ανατροπή σε ό,τι αφορά τον οδηγό που βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων.
Μόλις 15 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας βγήκε κόκκινη σημαία επειδή ο Άλμπον είχε έξοδο στη στροφή 7 στην οποία τραυμάτισε το μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα να μη συμμετάσχει στη συνέχεια των δοκιμών.
Από εκεί και πέρα ήταν αρκετοί οι οδηγοί που έχασαν τον έλεγχο του μονοθεσίου τους, με τον Λεκλέρκ να γλιτώνει δύο φορές τη σύγκρουση με τις μπαριέρες και τον Μπότας μία.
Όσον αφορά του χρόνους, ο Φέτελ ήταν εκείνος που κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο με 1:16.607, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Φερστάπεν, ο.115 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Λεκλέρκ έκανε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, δείχνοντας ότι η Ferrari θα είναι δυνατή σε αυτόν τον αγώνα. Μπότας και Χάμιλτον έμειναν στις θέσεις τέσσερα και πέντε, με τον Βρετανό να απέχει σχεδόν 1 δευτερόλεπτο από την κορυφή.
Πίσω τους κατάφεραν να ανέβουν οι δύο Toro Rosso των Κβίατ και Γκασλί. Σάινθ και Νόρις έφεραν τη McLaren στις θέσεις οχτώ και δέκα, με τον Χούλκενμπεργκ να καταφέρνει να μπει ανάμεσά τους, στην ένατη θέση.