Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Ιαπωνίας: Σούπερ-τυφώνας φέρνει αλλαγές στο πρόγραμμα

του Σωτήριου Χάλλα

Τα ελαστικά που βλέπουμε στην εικόνα είναι αυτά που διαθέτει η Pirelli στις ομάδες για να τα χρησιμοποιούν όταν ο αγώνας διεξάγεται κάτω από βροχερές συνθήκες. Ο λόγος που αναφερόμαστε στα εν λόγω ελαστικά είναι ότι ίσως χρησιμοποιηθούν στο φετινό Γκραν Πρι Ιαπωνίας, καθώς τις τελευταίες ημέρες κατευθύνεται προς την περιοχή της πίστας ένας σούπερ – τυφώνας με την ονομασία Hagibis, ο οποίος έχει ανέμους που φτάνουν τα 260 χλμ./ώρα και συνοδεύεται από έντονες βροχοπτώσεις, σύμφωνα με τη μετεωρολογική υπηρεσία της χώρας.

Ο τυφώνας έχει ήδη αναστατώσει τον αγώνα προτού καν φτάσει πάνω από την πίστα της Σουζούκα. Λόγω του γεγονότος, η FIA αποφάσισε το Σάββατο που αναμένεται να έχουμε την κορύφωση του φαινομένου, να μην υπάρξει καμία δραστηριότητα στην πίστα. Συγκεκριμένα, η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών δε θα πραγματοποιηθεί καθόλου, ενώ οι κατατακτήριες μεταφέρθηκαν για το πρωί της Κυριακής, στις 10:00 τοπική ώρα (04:00 τα ξημερώματα, ώρα Ελλάδας).

Ωστόσο, υπάρχει μια πιθανότητα να ακυρωθεί και η περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών, αν το πρωί της Κυριακής ο καιρός δεν έχει βελτιωθεί επαρκώς.

Επειδή οι κανονισμοί της Formula 1 δεν αναφέρουν τι θα συμβεί σε μία τέτοια περίπτωση, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι αν χρειαστεί να ακυρωθούν οι κατατακτήριες, τα μονοθέσια θα παραταχθούν στο grid της εκκίνησης του αγώνα με βάση το χρόνο που έκαναν στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών (FP2).

Όσον αφορά τον αγώνα δεν έχει ανακοινωθεί κάποια αλλαγή, οπότε με τα μέχρι τώρα δεδομένα η εκκίνηση θα γίνει κανονικά στις 14:10 ώρα Ιαπωνίας (08:10, ώρα Ελλάδας).

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.