Είστε εδώ

F1

Formula 1, Ferrari: Πρωταθλητές μεν, χωρίς θρόνο δε…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ίσως να είναι το πεπρωμένο. Αλλιώς πώς μπορεί να εξηγηθεί ότι πιλότοι έχοντας κατακτήσει την κορυφή στη Formula 1 (παγκόσμιο τίτλο) στη συνέχεια της καριέρας τους οδήγησαν για τη Ferrari, αλλά ποτέ δεν γεύτηκαν τη σαμπάνια του πρωταθλητή. 

Αφορμή για αυτήν την προσέγγιση είναι το τέλος της συνεργασίας της Ferrari με τον Φέτελ. 

Ας γυρίσουμε πίσω τις σελίδες του ημερολογίου. 

O Φέτελ λοιπόν ήρθε στη Ferrari έχοντας κατακτήσει 4 παγκόσμιους τίτλους, όλους με τη Red Bull. Στη Ferrari με το 2020 να μην έχει διεξαχθεί κανένα Γκραν Πρι λόγω Covid-19 (και δεν ξέρουμε πότε θα αρχίσει) ο Φέτελ κέρδισε 14 Γκραν Πρι, αλλά δεν κατάφερε να κάνει 5 τους τίτλους. Λέτε να κάνει την έκπληξη στην τελευταία του χρονιά στη Scuderia; 

Πέντε χρόνια (2010-2014) έμεινε στο Μαρανέλο και ο Φερνάντο Αλόνσο. Ήρθε στη Ferrari επι Λούκα Μοντετζέμολο με δύο παγκόσμιους τίτλους, το 2005-2006 οδηγώντας για τη Renault επί εποχής Φλάβιο Μπριατόρε. Ο Αλόνσο κέρδισε 11 Γκραν Πρι με Ferrari, αλλά τίτλο δεν πήρε. 

Ο Αλαίν Προστ διέσχισε τις πύλες που οδηγούν στο Μαρανέλο το 1990, έχοντας κατακτήσει 3 παγκόσμιους τίτλους με τη McLaren, 1985, 1986, 1989 και γίνεται ο πρώτος πιλότος στη Scuderia που υπογράφει συμβόλαιο μετά το θάνατο του Έντσο Φεράρι, το 1988.  

Δύο σεζόν έμεινε στη Ferrari o Προστ σημειώνοντας μόνο 5 νίκες, χωρίς να σηκώσει το κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.      

Εξαίρεση αποτελούν ο Μίκαελ Σουμάχερ, που ήρθε στη Ferrari έχοντας κατακτήσει 2 παγκόσμιους τίτλους με τη Benetton (1994-1995) για να κατακτήσει στη συνέχεια άλλους 5 οδηγώντας τις κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο, όπως και παλαιότερα, ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο. 

Αυτοί οι δύο είναι οι μόνοι πιλότοι που ήρθαν με τίτλους στη Ferrari και στη συνέχεια κατέκτησαν και άλλους με τα μονοθέσια της Scuderia Ferrari. 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.