
Με την παρουσία της Ferrari στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στη Βαρκελώνη τον Φεβρουάριο να μην είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, είναι σίγουρο ότι οι Ιταλοί θα θέλουν να εκμεταλλευτούν την καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος, ώστε να διορθώσουν όσο περισσότερα στοιχεία του μονοθεσίου μπορούν.
Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα La Gazzetta dello Sport η Scuderia δίνει μεγάλη έμφαση στον κινητήρα. Αυτό που προσπαθούν οι μηχανικοί της ομάδας να κάνουν είναι μέχρι το τριήμερο 3 - 5 Ιουλίου, η ισχύς να έχει ανέβει κατά 20 ίππους. Μεταξύ των αλλαγών που κάνουν ώστε να πετύχουν αυτό το στόχο είναι η δημιουργία νέας κυλινδροκεφαλής, η οποία θα εξασφαλίζει ότι ο θάλαμος καύσης θα είναι πιο θερμός, με αποτέλεσμα η καύση να γίνεται πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, το λογισμικό του υβριδικού συστήματος είχε προγραμματιστεί να γραφτεί από την αρχή, προκειμένου να υπάρξουν βελτιώσεις, εργασία η οποία φαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί.
Εκτός από τον κινητήρα στο Μαρανέλο ασχολούνται και με τη σχεδίαση - αεροδυναμική του μονοθεσίου. Σχετικά με τη “μύτη”, εξετάζουν το ενδεχόμενο να επιστρέψουν σε διαμόρφωση παρόμοια με εκείνη που υπήρχε στον αγώνα της Σιγκαπούρης το 2019, ενώ στο μικροσκόπιο έχει μπει και το πάνω μέρος της SF1000, με βασικό αντικείμενο τη διαμόρφωση των ανοιγμάτων για την εισαγωγή του αέρα.
Η Ferrari έχει στη διάθεσή της κάτι λιγότερο από ενάμιση μήνα, αν επιβεβαιωθεί το σενάριο που θέλει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς να γίνεται στην Αυστρία το τριήμερο 3 - 5 Ιουλίου. Είναι αρκετό αυτό το διάστημα ώστε να κλείσει τη διαφορά από τους “ταύρους” και τη Mercedes;