Είστε εδώ

F1

Formula 1-Ferrari: Προσθέτει ίππους στον κινητήρα της

του Σωτήριου Χάλλα

Με την παρουσία της Ferrari στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στη Βαρκελώνη τον Φεβρουάριο να μην είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, είναι σίγουρο ότι οι Ιταλοί θα θέλουν να εκμεταλλευτούν την καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος, ώστε να διορθώσουν όσο περισσότερα στοιχεία του μονοθεσίου μπορούν.

Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα La Gazzetta dello Sport η Scuderia δίνει μεγάλη έμφαση στον κινητήρα. Αυτό που προσπαθούν οι μηχανικοί της ομάδας να κάνουν είναι μέχρι το τριήμερο 3 - 5 Ιουλίου, η ισχύς να έχει ανέβει κατά 20 ίππους. Μεταξύ των αλλαγών που κάνουν ώστε να πετύχουν αυτό το στόχο είναι η δημιουργία νέας κυλινδροκεφαλής, η οποία θα εξασφαλίζει ότι ο θάλαμος καύσης θα είναι πιο θερμός, με αποτέλεσμα η καύση να γίνεται πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, το λογισμικό του υβριδικού συστήματος είχε προγραμματιστεί να γραφτεί από την αρχή, προκειμένου να υπάρξουν βελτιώσεις, εργασία η οποία φαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί.

Εκτός από τον κινητήρα στο Μαρανέλο ασχολούνται και με τη σχεδίαση - αεροδυναμική του μονοθεσίου. Σχετικά με τη “μύτη”, εξετάζουν το ενδεχόμενο να επιστρέψουν σε διαμόρφωση παρόμοια με εκείνη που υπήρχε στον αγώνα της Σιγκαπούρης το 2019, ενώ στο μικροσκόπιο έχει μπει και το πάνω μέρος της SF1000, με βασικό αντικείμενο τη διαμόρφωση των ανοιγμάτων για την εισαγωγή του αέρα.

Η Ferrari έχει στη διάθεσή της κάτι λιγότερο από ενάμιση μήνα, αν επιβεβαιωθεί το σενάριο που θέλει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς να γίνεται στην Αυστρία το τριήμερο 3 - 5 Ιουλίου. Είναι αρκετό αυτό το διάστημα ώστε να κλείσει τη διαφορά από τους “ταύρους” και τη Mercedes;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.