Είστε εδώ

F1

Formula 1, Ferrari: Είναι αργή ή "παίζει κρυφτό";

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2019 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ο Ματία Μπινότο, επικεφαλής της Ferrari, δήλωνε αισιόδοξος όμως φέτος ο Ιταλός εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα της SF1000 σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

Συνήθως οι Ιταλοί κάνουν πολύ γρήγορους γύρους στις δοκιμές, όμως φέτος κινούνται σε πολύ πιο αργούς ρυθμούς, όντας ταχύτεροι μόνο από τις Williams και Haas.

Ωστόσο, υπάρχει το εξής ερώτημα. Είναι αυτή η πραγματική τους ταχύτητα ή “παίζουν κρυφτό”, δηλαδή κάνουν διάφορες δοκιμές στο μονοθέσιο και μαζεύουν δεδομένα αλλά δεν κυνηγάνε το χρονόμετρο; Σίγουρα δε θα ήταν η πρώτη φορά που θα βλέπαμε μια τέτοια τακτική, αφού πρόκειται για ένα κόλπο που εφαρμόζει επί σειρά ετών η Mercedes.

Την τελευταία μέρα από τις πρώτες τρεις των δοκιμών ο Μπινότο απάντησε σε ερωτήσεις του Τύπου, λέγοντας ότι κατά τη γνώμη του οι αντίπαλοι της Ferrari είναι πιο γρήγοροι, όμως δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τη διαφορά στην ταχύτητα. Βέβαια, ανέφερε ότι είναι υπερβολικά νωρίς, αφού ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές και μέχρι τις 13 – 15 Μαρτίου που θα γίνει το Γκραν Πρι της Αυστραλίας μεσολαβούν αρκετές μέρες.

Επιπλέον, θεωρεί πολύ σημαντικό το γεγονός ότι έχουν κάνει πολλούς γύρους, οπότε πλέον διαθέτουν και αρκετά δεδομένα προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα το μονοθέσιό τους και να καταλάβουν σε ποιους τομείς χρειάζεται βελτίωση.

Ο συνδυασμός των γρήγορων γύρων που κάνει η Mercedes και του συστήματος DAS, με τους αργούς χρόνους της Ferrari, δείχνει ότι και το 2020 η Mercedes θα “παίζει χωρίς αντίπαλο”. Είναι όμως αυτή η πραγματική εικόνα της Scuderia ή έτσι θέλει να μας κάνει να νομίζουμε; Στις 15 Μαρτίου θα έχουμε πάρει τις απαντήσεις μας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.