Είστε εδώ

F1

Formula 1-δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι : Έκπληξη-ταχύτερη η McLaren

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μια McLaren και μάλιστα χωρίς Αλόνσο και Μπάτον, να είναι ταχύτερη από όλες τις ομάδες, αποτελεί σίγουρα μεγάλη είδηση, στο μαγικό κόσμο των αγώνων.

Και αυτό λόγω των πολύ άσχημων εμφανίσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, όπου τίποτα δε δούλεψε σωστά για τη βρετανική ομάδα.

Αυτή όμως είναι η Formula 1, από το ναδίρ στο ζενίθ σε λίγες ώρες. Μακάρι αυτή η μετάλλαξη από την ομάδα του Ρον Ντένις να συνεχιστεί και στο πρωτάθλημα του 2016. Γιατί όπως και να το κάνουμε η Mclaren είναι από τις ομάδες που πρωταγωνιστούν.

Στο Άμπου Ντάμπι λοιπόν συγκεντρώθηκαν όλες οι ομάδες, μετά την αυλαία του πρωταθλήματος, για μια σειρά δοκιμών διάρκειας 12 ωρών που είχε να κάνει με τα νέα ελαστικά της Pirelli προδιαγραφών 2016.

Οι δοκιμές έγιναν κεκλεισμένων των θυρών, με συγκεκριμένες θέσεις για τους φωτογράφους και δημοσιογράφους, ενώ θεατές δεν υπήρχαν πουθενά σε άμεση πρόσβαση στις ομάδες. Κάμερες μάλιστα έλεγχαν τις όποιες προσβάσεις.

Δεν έγιναν ανακοινώσεις για τις συνθέσεις των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν, αλλά σίγουρα οι τεχνικοί της Pirelli «μάζεψαν» πολύ υλικό από την τηλεμετρία όπως και οι ομάδες, που θα αναλυθούν στις έδρες τους ενόψει 2016.

Η Formula 1 λοιπόν μετά και τις 12 ώρες δοκιμών στην πίστα Yas Marina πάει διακοπές, αν και τα φώτα στα άδυτα των ομάδων θα είναι ανοικτά νυχθημερόν, προετοιμάζοντας το 2016.

Αναλυτικά οι χρόνοι στην πίστα του Άμπου Ντάμπι

1. Βαντόρν (McLaren) 1’44”103 –γύροι 99

2. Ραϊκόνεν (Ferrari) 1’44”456 –γύροι 56

3. Έρικσον (Sauber) 1’44”480 –γύροι 50

4. Πάλμερ (Lotus) 1’44”568-γύροι 90

5. Φέτελ (Ferrari) 1’44”940-γύροι 56

6. Βερλέιν (Mercedes) 1’45”605-γύροι 107

7. Ρικιάρντο (Red Bull) 1’45”805 –γύροι 57

8. Φερστάπεν (Toro Rosso) 1’45”849- γύροι 54

9. Χούλκεμπεργκ(Force India) 1’45”852- γύροι 71

10. Μπότας (Williams) 1’45”940-γύροι 103

11. Κβίατ (Red Bull) 1’46”369-γύροι 48

12. Σάινθ(Toro Rosso) 1’46”995 –γύροι 56

13. Φονγκ (Force India) 1’48”439 –γύροι 57

14. Σέλις (Force India) 1’48”545-γύροι 65

15. Χαριάντο (Manor) 1’49”593-γύροι 56

16. Kίνγκ (Manor) 1’49”661-γύροι 59

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.