Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 4η μέρα: Ο Κούμπιτσα στην κορυφή

του Σωτήριου Χάλλα

Έχουμε δει πολλές εκπλήξεις στη Formula 1, όμως λίγες είναι σαν αυτή που μας επιφύλασσε η πρώτη μέρα του δεύτερου τριημέρου των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού με τη λήξη της διαδικασίας είδαμε στην κορυφή των χρόνων να φιγουράρει το όνομα του Ρόμπερτ Κούμπιτσα.

Ο Πολωνός μετά τη Williams όπου αγωνιζόταν το 2019, μεταπήδησε στην Alfa Romeo στην οποία έχει το ρόλο του τρίτου οδηγού. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που ο Κούμπιτσα οδήγησε τη C39 σε επίσημη διαδικασία, μετά από το πρωινό σκέλος των χειμερινών δοκιμών την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου.

Ο καλύτερος χρόνος που είχε πετύχει μια εβδομάδα νωρίτερα ήταν 1:18.386 με αποτέλεσμα να ανέβει μέχρι την όγδοη θέση, όμως τώρα σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:16.942 και κατάφερε να είναι ο πιο γρήγορος της διαδικασίας. Η Alfa Romeo είχε καταφέρει κάτι αντίστοιχο τη δεύτερη μέρα των δοκιμών, όταν ο Ραϊκόνεν οδήγησε στο απογευματινό σκέλος και “έγραψε” 1:17.091.

Πίσω από τον Κούμπιτσα, ο δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Γκασλί, με τον Άλμπον να ακολουθεί. Τα μονοθέσια και των δύο οδηγών αντιμετώπισαν προβλήματα, τα οποία είχαν αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο από τις δοκιμές.

Ο Χάμιλτον έμεινε πιο πίσω αφού ο χρόνος ήταν ο τέταρτος καλύτερος, με τον Στρολ στην πέμπτη θέση και τον Φέτελ στην έκτη. Ρικιάρντο και Σάινθ βρέθηκαν στις θέσεις 7 και 8, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Λατίφι και Γκροζάν.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υπήρξαν κάποια απρόοπτα όπως η έξοδος του Φέτελ που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και η εγκατάλειψη του Λατίφι από μηχανική βλάβη.

Βέβαια πρόκειται για δοκιμές οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε τι δοκίμαζαν οι ομάδες, με τι φορτίο καυσίμου κινήθηκαν, αν πίεσαν τα μονοθέσιά τους ή όχι και πολλούς άλλους παράγοντες. Ωστόσο, το να βλέπεις το όνομα του Πολωνού να φιγουράρει στην πρώτη θέση, έστω υπό αυτές τις συνθήκες, όταν πριν μερικά χρόνια κινδύνευσε να χάσει εντελώς το δεξί του χέρι, είναι μια όμορφη εικόνα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.