![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/20/photon31948f86052.jpg?itok=ohk8fcOt)
Μπορεί η Formula 1 να βρίσκεται σε διακοπές, αλλά οι συζητήσεις για την ανανέωση των συμβολαίων βρίσκονται σε καθημερινή βάση.
Ένας από τους κορυφαίους της Formula 1 αυτήν την περίοδο με τέσσερις παγκόσμιους τίτλους στην πλάτη του είναι ο 32χρονος Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ που οδηγεί για τη Ferrari από το 2014 με αρχικό συμβόλαιο τριών ετών.
Το 2017 ανανέωσε για άλλα τρία χρόνια που σημαίνει ότι το νέο συμβόλαιο λήγει στο τέλος της φετινής σεζόν, όπως και αν εξελιχθεί λόγω κορωνοϊού.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Ferrari SF 1000, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Λούις Καμιλέρι και ο αγωνιστικός διευθυντής Ματία Μπινότο τοποθετήθηκαν για το θέμα του Φέτελ τονίζοντας ότι ο Γερμανός είναι η πρώτη επιλογή για να πλαισιώσει τον Λεκλέρκ, ο οποίος ανανέωσε μέχρι και το 2024 με τη Scuderia.
Ο Φέτελ γνωρίζει πολύ καλά το πώς είναι η νέα Ferrari SF1000, τι μπορεί να διεκδικήσει σε μια χρονιά που θα ήταν η τελευταία με τους ισχύοντες κανονισμούς. Όμως λόγω του κορωνοϊού, οι αλλαγές στους κανονισμούς θα ισχύουν τελικά από το 2022 και όχι από το 2021 όπως αρχικά ήταν προγραμματισμένοι.
Η ανανέωση δεν έρχεται «μόνη» της σε αυτό το επίπεδο των «συνεργασιών». Πέραν του οικονομικού είναι και όλα αυτά που υπάρχουν πίσω από μια ομάδα, είτε για να συμπληρώνει τη γραμμή εκκίνησης, είτε για να βρίσκεται στις top θέσεις του πρωταθλήματος. Όλα όμως αρχίζουν και τελειώνουν με την οικονομική κατάσταση της κάθε ομάδας.
Βέβαια κάνοντας αναφορά για τη Ferrari, τη μόνη ομάδα που από το 1950 συμμετέχει ανελλιπώς στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο στόχος της Ferrari είναι ένας και μοναδικός. Πάντα η κορυφή. Μην ξεχνάμε Formula 1 χωρίς Ferrari δεν «υπάρχει»…
Τι γίνεται λοιπόν σε περίπτωση που ο Φέτελ δεν ανανεώσει με τη Ferrari, ή τον «στείλουν» στη Sauber-Alfa Romeo σε περίπτωση που ο Ραϊκόνεν αποχωρήσει.
Ο Φέτελ έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν τον ενδιαφέρει να οδηγήσει σε ομάδα που δεν μπορεί να διεκδικήσει.
Αυτές πέρα από τη Ferrari είναι η R.B. Aston Martin, και η Mercedes όπως είναι οι ομάδες στη σημερινή κατάσταση, καθώς δεν υπάρχουν άλλες ομάδες σε top επίπεδο και με τόσο μεγάλο οικονομικό προϋπολογισμό.
Στη Mercedes με τον Χάμιλτον δεν υπάρχει θέση για τον Γερμανό. Η McLaren ίσως να είναι η ανερχόμενη δύναμη ειδικά μετά την εκ νέου προμήθεια κινητήρων από τη Mercedes τη νέα χρονιά.
Για τη R.B. Aston Martin θα πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτό καθώς ο Στρολ έχει ξεκινήσει ένα τεράστιο φλερτ με την Aston Martin, που οδηγεί σε διαζύγιο τη συνεργασία με την Red Bull στη Formula 1. Σίγουρα αυτό το φλερτ θα καταλήξει κάπου όπως δείχνουν τα πράγματα όπου μέσω αυτής της συνεργασίας θα έχει όφελος η Racing Point, καθώς ο Στρολ διαχειρίζεται το πλειοψηφικό πακέτο της ομάδας.
Σε αυτήν την περίπτωση η νέα ομάδα που θα προκύψει πέρα από οικονομικά ισχυρή θα θέλει έναν οδηγό επιπέδου Φέτελ για να εξελίξει το μονοθέσιο και να φέρει διακρίσεις-νίκες..
Η συνέχεια και οι εξελίξεις αναμένονται με ενδιαφέρον, αρκεί να έχουμε βγει με επιτυχία και από την περίοδο του κορωνοϊού.
Να θυμηθούμε ότι ο Φέτελ έχει 241 εκκινήσεις σε Γκραν Πρι, 53 νίκες, 57 pole position, 120 «επισκέψεις» στο βάθρο, 4 τίτλους 2010, 2011, 2012, 2013 όλοι με Red Bull και κανέναν με Ferrari…