Μπορεί η Ferrari να πήρε προβάδισμα και στα δύο πρωταθλήματα χάρη στη διπλή εγκατάλειψη της Mercedes στην Αυστρία όμως στο Μαρανέλο ξέρουν ότι οι αναβαθμίσεις που έφεραν οι Γερμανοί στο μονοθέσιό τους αποτελούν μεγάλο βήμα προς τα εμπρός.
Έτσι, προκειμένου να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί φέρνουν στο βρετανικό Γκραν Πρι που θα γίνει το τριήμερο 6 – 8 Ιουλίου στο Silverstone νέο πάτωμα με το οποίο θέλουν να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του μονοθεσίου και την πρόσφυσή του στις γρήγορες καμπές της πίστας.
Η ιταλική ομάδα δουλεύει εδώ και καιρό στο νέο αυτό πάτωμα και σκοπεύει να το δοκιμάσει στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Αν αποδειχτεί ότι με τη χρήση του θα προκύψουν πλεονεκτήματα στην ταχύτητα του κόκκινου μονοθεσίου θα χρησιμοποιηθεί σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου αλλιώς θα επιστρέψουν στο παλιό πάτωμα.
Η ανάγκη για την εισαγωγή του νέου πατώματος στο βρετανικό Γκραν Πρι γίνεται ακόμα πιο έντονη από το γεγονός ότι η Pirelli θα φέρει σε αυτόν τον αγώνα τα ελαστικά με το κατά 4 χιλιοστά μειωμένο πάχος που χρησιμοποιήθηκαν και στη Βαρκελώνη και στο Paul Ricard.
Αυτό γίνεται γιατί σε αυτές τις τρεις πίστες έχει μπει καινούρια άσφαλτος η οποία έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά να θερμαίνονται περισσότερο οδηγώντας σε πιο γρήγορη φθορά του πέλματος.
Το πρόβλημα για τη Ferrari είναι ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά δείχνουν να βολεύουν τη Mercedes πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ομάδα όμως στη Ferrari ελπίζουν ότι θα επικρατούν και εδώ υψηλές θερμοκρασίες αφού σε αυτή την περίπτωση το μονοθέσιο της Mercedes φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά του.